מקומות מומלצים שכדאי לבקר באנטליה טורקיה

מקומות מומלצים שכדאי לבקר באנטליה טורקיה

העיר העתיקה של אנטליה היא מקום היסטורי מרתק ומקסים להפליא לבקר בו. הרחובות מרופדים בחנויות קטנות ובבניינים מסוידים בלבן עם גגות טרקוטה ייחודיים. העיר העתיקה היא גם ביתם של כיכרות ציוריות ומגדל השעון מהמאה ה-19, סאת קולסי (Saat Kulesi).

קניון קופרולו

קניון קופרולו (Koprulu Canyon) ממוקם על החוף הצפוני של טורקיה, ומהווה מקום אידיאלי לרפטינג. הנהר עשיר בפורל סלמון ויש בו עצים עבותים המצפים את דרכו. זהו גם מקום נהדר לטייל בו, ויש מגוון מסלולי הליכה עם נוף אקזוטי. קניון קופרולו נמצא כ -96 ק"מ מאנטליה, מה שהופך אותו למקום נהדר לכל מי שנהנה בחיק הטבע. הפארק מכיל מספר כנסיות עתיקות שהוסבו למסגדים, וישנם גם מלונות בוטיק רבים המציעים אירוח יוקרתי.

מערת קאראיין

מערת קראין היא סדרה של מערות גדולות הפתוחות לציבור. חפירות חשפו עקבות של חיי אדם מהתקופה הפליאוליתית ועד התקופה הרומית המאוחרת. יש גם כתובות יווניות שנמצאו על קירות המערה. מומלץ למבקרים ללבוש בגדים נוחים ולהביא בקבוק מים. למרות שההליכה מאומצת, היופי הטבעי של האתר יכול לפצות על אי הנוחות.

מפלי דודן

אם אתם מחפשים מקום עמוס באזורים טבעיים יפים, כדאי לכם לבקר במפלי דודן (Duden Waterfalls) באנטליה. המפלים ממוקמים כ -30 דקות מהעיר, ותוכלו לנסוע באוטובוס מקומי כדי להגיע לשם. אתה יכול גם לשכור סירת תיירים מהנמל, שמגיעה עם קפטן וצוות. אם אין לכם סירה, יש שפע של מוניות זמינות בכניסה למפלים.
למידע מורחב בתחום של רק אנטליה כדאי לבדוק ב- antalya.co.il

למידע מורחב בנושא של מקומות מומלצים שכדאי לבקר באנטליה טורקיה וחבילות נופש לאנטליה עליך לבקר באתר antalya.co.il

קאלייצ'י

הכפר קאלייצ'י ממוקם באנטליה, טורקיה. חלק זה של טורקיה חווה קיץ חם וחורפים לחים. הקיץ הוא הזמן הפופולרי ביותר לבקר בקאלייצ'י, עם מחפשי שמש נוהרים לכאן. עם זאת, אם ברצונכם להימנע מההמונים, תוכלו גם לבקר באזור באביב או בסתיו.

בלק

המרכז ההיסטורי של אנטליה הוא מקום מקסים לחלוטין לבקר בו. זהו ביתם של מונומנטים יפים, מסעדות, חנויות ובתי קפה. זהו גם ביתו של מסגד טקלי מהמט פאסה מהמאה ה -18. הכיכר המרכזית הומה והחיים סובבים סביבו.

דמרה

דמרה (בטורקית: Demre) היא עיירה באנטליה שבטורקיה, יעד פופולרי לתיירים. העיר הייתה במקור כפר עות'מאני בשם אייניהאל. העיירה נקראה באופן רשמי קאלה-קאסל בשנת 1968, אך בשנת 2005 שינתה ממשלת טורקיה את שמה בחזרה לדמרה.

מוזיאון קאלייצ'י

בית קאלייצ'י מסורתי זה, שנבנה במאה ה -9, הוא אחד המקומות המוצגים לבקר בעיר. הוא מכיל מוזיאון לאדריכלות מסורתית ובובות המתארות את החיים בעיר כשהייתה עיר נמל. חלל הפנים מעוצב כך שידמה לבית קאלייצ'י מסורתי, עם רצפת פסיפס ותקרות עם מסגרת עץ.

Yivli Minare

אחד המראות היפים ביותר לראות באנטליה טורקיה הוא חורבות העיר העתיקה טרמסוס. חורבותיה של עיר עתיקה זו נבנו על ידי אנשי סולימי. ממוקם במרחק של 30 ק"מ מאנטליה (Antalya) בפארק הלאומי גולוק (Gulluk), חורבות העיירה במצב מצוין.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טכניקות וטיפים לסיכום מאמרים אקדמיים

סיכום מאמרים הוא מיומנות רבת ערך המאפשרת לקוראים לחלץ מידע רלוונטי מטקסטים ארוכים ביעילות. בין אם אתם סטודנטים שמכינים עבודה אקדמית, אנשי מקצוע שמתעדכנים במגמות