ויזה לארה"ב לעובדי מדינה

ויזה לארהב לעובדי מדינה

כל יציאה מן הארץ על מנת להגיע לארה"ב מחייבת בהוצאת ויזה. ויזה לארה"ב היא אשרה של כניסה לארה"ב, המעניקה לנושאה את האפשרות להגיע לארה"ב ולהגיש שם בקשת כניסה.

קיימים סוגים רבים של ויזות וכל אחת מהן מעניקה לבעליה את הזכות לשהות/ לעבוד בארה"ב ומגדירה לו את תקופת זמן שהותו, תנאי שהותו ומידת יכולתו להביא עמו קרובי משפחה, כאשר שלושת הפרמטרים הללו באים לידי ביטוי באופן שונה מסוג ויזה אחד למשנהו. כל סיווג של ויזה לארה"ב נועד למקרה הספציפי אליו יועדה. כך, למשל מונפקות ויזת תייר, ויזת סטודנט, ויזת אנשי צוות ימי ואווירי ועוד סוגים רבים…     

ויזה לארה"ב לדיפלומטים

ויזה לארה"ב לדיפלומטים/ עובדי מדינה (עובדים רשמיים), יכולה להיות אחת מתוך שלושת הסוגים הבאים של ויזות, בהתאם לסוג עבודתם של המועמדים:

  • ויזות בסיווג 2-A  שהינן ויזות עבור פקידי/ עובדי ממשל אחרים של ממשלות זרות או בני משפחותיהם. הויזות המצויות עם סוג 2A-  באותה קטגוריה ראשית (A) הן ויזה 1-A- לדיפלומטים, שליחי מדינה רשמיים ומשפחותיהם וויזה 3-A  המיועדת עבור בני משפחה קרובים/ עובדים של בעלי ויזות 2- A ו 1-A.
  • ויזות בסיווג G מיועדות עבור נציגים של ממשלות זרות, אשר מגיעים אל ארה"ב לעבוד בארגון בינלאומי, ובני משפחותיהם.
  • ויזות בסיווג C  שהן ויזות מעבר לפקידי ממשלות זרות ובני משפחותיהם.

ויזה לארה"ב מסוג דיפלומט/ עובד רשמי מאפשרת שהייה בארה"ב  ונותנת לבעליה אישור לעבוד בארה"ב ולהביא עמם את בני משפחתם.

הנוסעים לארה”ב שהינם נציגים רשמיים של הישויות הבאות, צריכים להתייעץ עם הגורמים הרלוונטיים במקומות העבודה שלהם בנוגע לויזה:

• ממשלת ישראל

• אירגונים בין לאומיים מוכרים כגון :הצלב האדום, הבנק העולמי, או האומות המאוחדות.

• שגרירויות או קונסוליות של מדינות אחרות בישראל
בהתאם למעמדכם ומטרת נסיעתכם לארה”ב, תונפק לכם ויזה מסוג A, G או 3-C. אינכם נדרשים להתייצב לראיון בשגרירות ארה”ב.

מועמדים לויזה מסוג A, Gאו 3-C פטורים מתשלום האגרה לויזה. בעלי דרכונים דיפלומטיים שנוסעים למטרות שאינן רשמיות עשויים להיות פטורים גם מתשלום האגרה. לשאלות נוספות, נציגי משרדכם מוזמנים ליצור קשר עם שגרירות ארה"ב.

איך אפשר להוציא ויזה לארה"ב לעובדי מדינה?

במידה והנכם מחזיקים בדרכון דיפלומטי, תוכלו ליהנות מפטור בתשלום אגרת הוויזה (MRV) ואתם לא נדרשים לעבור ראיון אישי בשגרירות. במקרה שאין בידכם דרכון דיפלומטי, תידרשו לשלם את אגרת הוויזה, להגיע לראיון ולהוציא ויזה לארה"ב באופן הפורמלי. כמו כן מומלץ כי תעקבו אחר ההנחיות למסמכים, טפסים ואישורים הנדרשים להוצאת ויזת תייר.

לסיכום, בין אם אתם נוסעים למטרת ביקור ובין אם אתם נוסעים במטרה רשמית, יכול להיות שכעובדי מדינה הנכם זכאים להטבות בנוגע להנפקת ויזה לארה"ב, אך חשוב שתבדקו את הפרטים היטב מול מקום עבודתכם ומול שגרירות ארה"ב בארץ.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טכניקות וטיפים לסיכום מאמרים אקדמיים

סיכום מאמרים הוא מיומנות רבת ערך המאפשרת לקוראים לחלץ מידע רלוונטי מטקסטים ארוכים ביעילות. בין אם אתם סטודנטים שמכינים עבודה אקדמית, אנשי מקצוע שמתעדכנים במגמות