כך תשיגו את הטיסות הזולות שכולם מדברים עליהן

טיסות בזול

העולם המודרני נעשה גמיש וזמין במיוחד – מי האמין לפני 20 שנה שנוכל לרכוש כרטיסי טיסה לצד קפה הבוקר שלנו? באותה המידה קשה להאמין שכיום אפשר למצוא כרטיסים במחירים פנטסטיים של פחות מ-100 דולר או יורו. סביר להניח שגם אתם שמעתם על ההזדמנויות האלה, אך חששתם לצאת להרפתקה שמטרתה להשיג כרטיסי טיסה במחירים כאלה. חוששים שמדובר באתרי תיירות שאינם מהימנים? לפניכם מדריך קצר שיעזור לכם למצוא כרטיסי טיסה במחירי רצפה, באמצעות בניית אסטרטגיית חיפוש אמיצה.

איפה מחפשים?

קודם כל, הכירו את החברים הכי טובים שלכם למציאת כרטיסי טיסה: אלו הם אתרי הזמנת הכרטיסים, וכן חברות טיסה ספציפיות.

אתרי חיפוש לטיסות זולות

  • SkyScanner– אחד האתרים הידועים ביותר בתחום.
  • Dohop– אתר המספק חיפוש מורחב באמצעות טיסות עם קונקשן בנקודות שונות – מתאים מאוד להרפתקנים ולאלה התומכים בגישות יצירתיות בתחומים שונים.
  • אם שני אלה לא הניבו תוצאות מתאימות, אפשר להמשיך לאתרים הבאים בתור: momondo, CheapOair, Jetradar, KIWI, Airfarewatchdog, Expedia הקלאסי וכיוצא באלה.

על מנת שהחיפוש יהיה יעיל, כדאי לכם להגדיר לעצמכם לפחות שניים מהגורמים הבאים במערך מחירי הטיסות: יעד, תאריכים, מחיר תקרה. כך, תמיד תוכלו להתגמש על הפריט שניתן ולמצוא את הפתרונות המתאימים ביותר. לדוגמא, אם פחות משנה לכם באיזה תאריך לטוס, כדאי לכם לחפש את הטיסות במתכונת שבועית או אפילו חודשית, וכך לראות באילו ימים יש את ההצעות המשתלמות ביותר.

הכירו את חברות התעופה ה-Low Cost שלכם

חברות אלו הן למעשה החברות הכי טובות של האנשים המעוניינים למצוא טיסות זולות. הרשימה ארוכה מאוד, אך אפשר לציין מספר דוגמאות בולטות. חלק מהחברות טסות למגוון רחב של יעדים, בעוד אחרות מייצגות מדינות ספציפיות:

  • WizzAir– חברה הונגרית שמספקת טיסות ליעדים כמו הונגריה, רומניה, בולגריה, צ'כיה, לטביה ופולין.
  • EasyJet– חברה מבריטניה המספקת טיסות ליעדים נבחרים באירופה.
  • Vueling– המענה הספרדי שלכם לטיסות זולות לברצלונה, לרומא ולפירנצה.
  • Monarch– חברה נוספת מהממלכה המאוחדת המספקת טיסות למנצ'סטר וללונדון.

טיפים למתקדמים

אחרי שהכרתם את חוקי המשחק הבסיסיים, מגיע הזמן "לשחק" איתם ולהגמיש אותם לטובתכם. כך, אפשרי למשל לנסות לרכוש כרטיסים הלוך וחזור בנפרד, על בסיס הדיל המשתלם לכל אחד מהצדדים. אפשרות נוספת היא פשוט לרכוש כרטיס לכיוון אחד מראש, ולשרטט את המסלול שלכם במהלך החופשה. תוכלו לבקר במקומות שונים ומגוונים, ובסופו של דבר להזמין את הכרטיס חזרה במחיר המתאים. מדובר בדרך הדורשת אומץ ויכולות ליטול סיכונים, אבל עבור רבים הספונטניות והאפשרות להתעורר בבוקר מבלי לדעת איפה תירדם היא מאוד מרגשת ומוסיפה התרגשות וספונטניות לנסיעה.

אז מתי רוכשים כרטיסים?

אם אתם מאלה שמעדיפים שהכל יהיה ברור מראש ומעוניינים להזמין את הכרטיסים מראש, אך במחיר משתלם – אפשר לשים לב למספר חלונות זמן בהם ניתן למצוא את ההצעות המשתלמות ביותר:

  • זמן רב לפני המועד הרצוי – 10-6 חודשים מראש, כלומר בנקודת הפתיחה של מכירת הכרטיסים.
  • נקודת הזמן השנייה היא 8-5 שבועות לפני הטיסה, אשר במהלכן חברות התעופה נוטות לצאת במסע שיווקי ומעוניינות למלא את הטיסות כמה שיותר, ולפעמים הן מוכנות אפילו להתפשר במחיר עבור כך.
  • דרך נוספת היא להזמין בדקה ה-90, מה שמהווה מעין משחק הימורים, בו ניתן לנצח בגדול וגם להפסיד.

אם בחרתם באפשרות זו, תוכלו לבדוק את ההיצע של כרטיסים בדקה ה-90 באמצעות האפליקציה הישראלית "לעוף".

לסיכום, ניתן לומר שמציאת כרטיסים זולים הוא מיומנות נרכשת. מספיק שתתחילו להתעסק בעניין על מנת שתגלו סודות וטריקים משלכם, שיעזרו לכם להשיג את הכרטיסים הזולים ביותר בתנאים המתאימים לכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי