אחרי הנפילה ישנה עלייה – ניתוח הרמת חזה

אחרי הנפילה ישנה עלייה- ניתוח הרמת חזה

הרמת חזה הוא ניתוח המבוקש יותר ויותר על ידי נשים. אם פעם שייכנו את ניתוחי הרמת חזה, הגדלת חזה, הקטנה וכל הניתוחים המשתייכים לרדיוס זה, כאל ניתוחים שרק קהל היעד של אנשים מפורסמים והעשירון העליון יכולים לאפשר לעצמם אותו, היום הדברים שונים. המחירים נוחים יותר, יש היצע רב של כירורגים פלסטיים בעלי ניסיון בתחום הרמת חזה ובגלל הביקוש הגדול, ההיצע גם גדול דבר אשר והלקוחות יוצאים נשכרים.

מיתוס היופי היה קיים תמיד. אם נציץ אל התנ"ך שלנו נוכל לראות כיצד חוה כבשה את אדם ומשם סיפורי הנשים היפות במיתולוגיה, הנשים היפות בעולם הקולנוע והדוגמניות היפהפיות רק השפיעו וגרמו לתעשיית האופנה הנשית להתפתח.

חזה נפול הוא דבר בעייתי ויוצר באישה דימוי גוף של לוקה בחסר. פעמים רבות נשים בעלות חזה נפול חשות כי הן מאבדות את הנשיות שלהן, את המיניות ומחפשות דרך למראה שהיה להן בעבר. כיום, אנו רואות שמרבית הנשים עם בעיית החזה הנפול משתמשות בחזיית פוש אפ ורבות מהן פונות לעזרה בדמות ניתוח המבטיח תוצאה של הרמת חזה.

הרמת חזה – קהל היעד

לא כולן מועמדות מתאימות לניתוח זה. אם את סובלת מבעיות בריאות משמעותיות, או נמצאת בגיל בו העור אינו אלסטי יכול להיות שאת צריכה לחשוב פעמיים לפני שאת מבצעת את הפרוצדורה של הרמת חזה.
רצוי לקחת בחשבון כי הריונות, מצבים של השמנה והרזיה והנקות משפיעים באופן משמעותי על החזה ולכן רצוי לשקול הרמת חזה, רק בגמר ההריונות ובמשקל יציב.
כאשר מתרחשים המצבים הבאים, הגיע הזמן לניתוח הרמת חזה :

  • השדיים שלך חסרות נפח באופן משמעותי.
  • השדיים אינן מוצקות, אלא רכות.
  • הפטמות מצביעות כלפי מטה ונמצאות מתחת לכפל של השד.

הרמת חזה – הכנה לפני הניתוח

הרמת חזה הוא ניתוח הנועד להחזיר את השדיים למצב בו הם לא יהיו נפולים. זהו עיצוב מחדש של השד.
המושג המקצועי רפואי להרמת חזה הוא מסטופקסיה.
לפני הניתוח, חשוב מאוד ללכת לייעוץ אצל כמה כירורגים פלסטיים, אשר יענו על שאלות ויתנו לך הצעות מחיר שונות. בדקי את הניסיון של כל רופא בניתוחי הרמת חזה, האם הוא בעל תעודה, איפה מבוצעים הניתוחים, בקשי ממנו לראות תיק עבודות של לקוחות במצב של לפני הניתוח ואחריו, המלצות ומחירים ורק לאחר מכן בחרי את הכירורג שיבצע את הפרוצדורה הניתוחית של הרמת החזה.
הבדיקות אותן תצטרכי לבצע לפני ניתוח הרמת חזה הן: מדידות של החזה, בדיקות כלליות ולפי החלטת הרופא וגילך גם בדיקת ממוגרפיה.

הרמת חזה – הניתוח

ניתוח הרמת חזה, נחשב כניתוח קל וקצר אשר אינו מותיר צלקות משמעותיות.
חתך מבוצע סביב ההילה, החלק התחתון של השד מורם, הכירורג דוחף את ההילה כלפי מעלה ומסיר את עודף העור. לפעמים ישנו גם צורך לבצע חתך בקפל התת שדי ובקו שמחבר בין השדיים.

הרמת חזה- נקודות חשובות

  • הניתוח נחשב כקל ואורך בין שעה לשעתיים.
  • התוצאה של הניתוח תלויה במצב גופה של האישה. אם אין שינויים קיצוניים של השמנה והרזיה, הריונות והנקות, קרוב לוודאי שהתוצאה תישמר לאורך זמן. אך עדיין אי אפשר להבטיח שהתוצאה תישאר לצמיתות.
  • יש להימנע כחודש לאחר הניתוח ממאמץ גופני. התחבושות יוסרו יום לאחר הניתוח, אך תהליך הריפוי מדורג ואין צורך לדאוג באם הוא לוקח זמן. כל אישה והקצב שלה.
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טכניקות וטיפים לסיכום מאמרים אקדמיים

סיכום מאמרים הוא מיומנות רבת ערך המאפשרת לקוראים לחלץ מידע רלוונטי מטקסטים ארוכים ביעילות. בין אם אתם סטודנטים שמכינים עבודה אקדמית, אנשי מקצוע שמתעדכנים במגמות