מדוע השתלות שיניים נחוצות

ישנן סיבות רבות המסבירות מדוע אתה זקוק להשתלת שיניים, ואתה יכול רק לדמיין את היתרונות שהשתלים הללו מספקים. בפוסט הקודם בדקנו את היתרונות הבריאותיים שיש לשתלים להציע, אבל היום אנחנו הולכים לדבר על כמה סיבות חשובות לרופאי שיניים להמליץ על השתלות שיניים. שתלים דנטליים יכולים לשנות את החיוך שלך ולשפר את הבריאות הכללית שלך, וזה בהחלט הופך אותם לדרך המושלמת לשפר את אורח החיים שלך. בעוד שתלים דנטליים מגיעים עם כמה יתרונות, יש גם כמה סיבות חשובות לכך שרופאי שיניים ממליצים לך לדרוש את ההליך. למען האמת, אם אתה מבצע את ההליך, עליך לוודא שיש לך מספיק כסף זמין על מנת להפוך את ההליך להצלחה. לכן, זה יכול למנוע ממך לבצע את ההליך אם אתה נמצא במצוקה כלכלית בלתי צפויה ודורש השתלות שיניים, אך אין לך את הכספים הנדרשים. אם אתה מעוניין לבצע את ההליך, המשך לקרוא עבור סיבות חשובות לרופאי שיניים להמליץ עליו.

אתה תהיה בטוח בחיוך שלך

כאשר לאדם יש השתלות שיניים, הוא בעצם צריך להיות בטוח במידת מה באיכות, בנוחות ובמראה החיוך שלו. כאשר אתה זקוק להליך, השיניים שלך יהיו מחוברות ישר, כך שהמראה שלך ישתפר בהרבה ותוכל להיות בטוח בחיוך שלך. כאשר אתה צריך השתלת שיניים ובוחר לעבור את ההליך, אז אתה יכול להיות סמוך ובטוח שאתה הולך לקבל את היתרונות שהוא מבטיח.

לא תצטרכו לדאוג לגבי שיניים חסרות

כפי שדיברנו למעלה, כאשר אנשים מקבלים שתלים דנטליים, יש להם בעצם את כל השיניים הטבעיות שלהם. בשלב זה אתה אפילו לא צריך לדאוג לקבל את השיניים התותבות שלך, שכן הן לא יחליפו את השיניים הטבעיות שלך. אז אם יש לך שיניים חסרות, זהו יתרון חשוב מאוד של השתלות שיניים שכן תוכל לקבל את המראה של השיניים המלאות והטבעיות שלך.

גם אין צורך בשיניים תותבות

כאשר אתה צריך השתלות שיניים, אתה לא צריך לדאוג לגבי שיניים תותבות. התותבות שאתה לובש הולכות להתיישן לאחר ההליך, ופשוט לא ישרתו יותר את מטרתן. אם אתה מקבל את השתלים הדנטליים, אתה הולך להיות מסוגל יותר ללעוס מזון, ולא תהיה לך בעיה נוספת להסתגל לתחושה המביכה והלא נוחה של שיניים תותבות. אתה תהיה מסוגל ליהנות מהיתרונות שהשתלים הדנטליים מספקים במשך זמן רב בהרבה, ובהחלט תוכל להפיק תועלת מהתהליך הזה.

תוכל לחייך בביטחון

כאשר אתה זקוק להשתלות שיניים, האיכות והמראה של החיוך שלך בהחלט הולכים להשתפר. זה חשוב במיוחד מכיוון שאתה תוכל להשוויץ בחיוך המשופר הזה למי שאתה רוצה. האנשים שאליהם אתה נמשך יתעניינו בך מאוד, וסביר להניח שהם ישאלו איך השגת את החיוך שלך. מראה החיוך שלך הולך להיות חלק חיובי מאוד מהמראה הכללי שלך, ואתה צריך לוודא שהוא ייראה נהדר בכל עת. כאשר אתה מקבל את השתלים הדנטליים, תהיה לך את היכולת ליהנות מהתהליך כמה שיותר, ומומלץ מאוד שיהיה לך את החיוך המשופר הזה כל הזמן.

מהם היתרונות של השתלות שיניים?

ייתכן שלא תידרש להשתלות שיניים אם יש לך פה בריא בסך הכל, אבל בהחלט ישנן מספר סיבות מדוע רופאי שיניים ממליצים על ההליך. הם מספקים הרבה יתרונות, ואתם בטח כבר יודעים שבאמת מומלץ להשיג אותם מכל מספר סיבות. הסעיפים הבאים של פוסט זה מתעמקים בסוגים אלה

 

תכנון השתלת שיניים יכול לערב מגוון רחב של אנשי מקצוע, לרבות רופא המתמחה במצבי פה, לסת ופנים (מנתח פה ולסת), ורופא שיניים המתמחה בטיפול במבנים התומכים בשיניים, כמו החניכיים. ועצמות (רופא חניכיים), רופא שיניים שמתכנן ומתקין שיניים מלאכותיות (תותבות), או לפעמים מומחה לאוזן, אף וגרון (אף אוזן גרון). ישנם כמה שירותי שיניים משקמים שאנו עשויים לגבות מהביטוח שלך שיכוסו, כגון עקירת שיניים או יישור שיניים לשיניים שבורות.

עם זאת

כאשר מטופל זקוק להשתלות שיניים בגלל שהוא רוצה לשפר את התפקוד הדנטלי או זקוק להשתלות שיניים לתיקון נזקים בתפקוד השיניים, הפעולה נחשבת לנחוצה מבחינה רפואית. אם אינך רוצה להחליף שיניים חסרות בתותבות, גשרים או כתרים, השתלת שיניים חיונית. הגורמים הנפוצים ביותר לאובדן שיניים הם מחלות חניכיים, עששת והיגינת פה לקויה. ברוב המקרים, רופא השיניים שלך עשוי להמליץ על החלפת השן החסרה בשתל.

השתלות שיניים נחוצות אם יש לך שן חסרה ואתה לא מרגיש כמו גשר או כתר. אם יש לך שן פגומה וצריך להסיר אותה, יש להסיר אותה כדי למנוע פגיעה בשיניים הסמוכות.

הדבר נכון גם לגבי שיניים חסרות; אם לא תחליף שיניים במשך זמן רב

תתמודד עם השלכות רבות. לדוגמה, אם לא תצמיח שיניים במשך שנה, העצמות שלך צפויות להתכווץ. שן שחסרה במשך 12 חודשים תגרום לניוון עצם. זה עלול לגרום לאובדן עצם או לעקירה של שיניים סמוכות לתוך החלל שהותירה השן החסרה.

כתוצאה מכך, הלסת מתעלמת מהעובדה שיש לך שיניים תותבות ולכן הלסת ממשיכה לסגת (ממשיכה לאבד עצם עם הגיל). זה נובע בדרך כלל מהעובדה שהשתלים אינם ממריצים את עצם הלסת, ומקדמים את חידוש הצמיחה של רקמות קריטיות.

השתלת שיניים תמלא את הפער הזה

מה שאומר שניתן להחזיר את הפה שלך למצבו הבריא לפני איבוד השן. שתלים מונעים תנועת שיניים ועוזרים באיזון כוח הנשיכה בשיניים. שתלים דנטליים משמרים רקמת שיניים טבעית, מונעים את הצורך לקצץ שיניים סמוכות לגשרים קונבנציונליים.

הם גם ישמרו על העצם ויפחיתו משמעותית את ספיגת העצם ופירוק

וכתוצאה מכך לאובדן גובה הלסת. שתלים דנטליים מסייעים גם בשיקום מבנה עצם הלסת שכן הם מפחיתים את הלחץ על המבנים הנותרים של חלל הפה/שיניים ושומרים על רקמת השן הטבעית, וכן מפחיתים את ספיגת עצם ופירוק העצם, מה שמוביל לאובדן גובה עצם הלסת. . השתלת שיניים יכולה לעזור לשמור על נשיכה בריאה, לשמור על שיניים במקום ולהפחית את פירוק העצם. הנחת שתלים דנטליים יכולה לקדם את צמיחת העצם באזור שמסביב לשתל, מה שלא רק מחזק את העצם ומספק תמיכה, אלא גם יכול להפחית את המראה השקוע שעלול להתרחש עם איבוד עצם בלסת.

Osseointegration

תהליך הריפוי שבו העצם צומחת עם השתל, חייב להתרחש לפני השלמת תהליך ההשתלה. לאחר אישור שהחלים כראוי, מניחים את הכתר המותאם אישית על השתל. השתלים שונים משיטות אחרות להחלפת שיניים. הם לא רק מחליפים שיניים, אלא גם את השורשים.

כשצריך להסיר שן צריך גם להסיר אותה

אחרת היא תפגע בשיניים הסמוכות. רופאי שיניים מבינים כי עיכוב או הימנעות כמעט מכל הליך שיניים עלול להזיק בשלב מאוחר יותר בחיים. כל רופא שיניים יגיד לך כי עיכוב או הימנעות כמעט בכל הליך שיניים עלול לגרום לבעיות ו/או נזקים בשלב מאוחר יותר בחיים. זה יכול גם לגרום לבעיות חסימת שיניים שישפיעו על חייך.

רופא השיניים שלך יכול להמליץ על שתלים לתיקון גשרים ותותבות שיניים קבועים או נשלפים

היות והשתלים קבועים, אין צורך להשתמש בדבקים כמו אלו המחזיקים את התותבות במקום. ובניגוד לגשרים, שעבורם על הספק להסיר חלקים מהשיניים הסמוכות, כל השיניים הבריאות נשארות שלמות. למד כיצד לטפל נכון בשתלים או גשרים דנטליים כדי להגן על המכשירים והחניכיים שלך.

לא עוד שיניים חסרות וקושי ללעוס מזון

התקשרו אלינו עוד היום לקביעת פגישת ייעוץ. כדי לשקם את החיוך ובריאות הפה שלך היום, התקשר לצוות המקצוענים שלנו כדי לקבוע פגישה כדי ללמוד עוד על אפשרויות החלפת שיניים. אם חסרה לך שן אחת או יותר, אז אתה כבר יודע שאתה צריך למצוא אפשרות להחלפה כדי להרגיש שוב בריאות הפה. אם עדיין חסרות לכם שיניים אך אתם חווים כעת אחד או יותר מהסימנים המפורטים לעיל שעלולים להוביל לאובדן שיניים בודדות, אנו ממליצים בחום לקבוע תור לרופא השיניים לבדיקה בהקדם האפשרי.

מטרת צוות השיניים שלנו

היא לספק שירותים איכותיים. אנו משרתים מגוון רחב של שירותי רפואת שיניים, מעששת פשוטה ותיקוני שתל בודד ועד לשחזורים מורכבים יותר ותותבות שתלים של כל הפה. בפרמייר פריודונטיה אנו שואפים לטפל ולשמור על השיניים הטבעיות בכל הזדמנות אפשרית.

אם איבדת שן במהלך ספורט או מעורב בתאונת דרכים

עדיין תצטרך לשקול להחליף את השיניים האבודות שלך. בין אם מדובר בתחליף לשן אחת או יותר, שתלים הם פתרון חשוב לשיקום ושמירה על בריאות השיניים. ניתוח שתלים יכול להוות אלטרנטיבה טובה לתותבות או גשרים שאינם מתאימים זה לזה, ויכול להציע אפשרות כאשר היעדר שורשי שיניים טבעיים אינו מאפשר ייצור של שיניים תותבות או החלפות שיניים גשר. שתלים דנטליים נחשבים כתחליף אמינים לשיניים חסרות או רופפות, אך ההליך נחשב כירורגי ועלול להיות יקר.

ניתוח שתלים

הוא הליך בו מחליפים את שורשי השיניים בפינים מתכתיים הדומים לברגים, ומחליפים שיניים פגומות או חסרות בשיניים מלאכותיות שנראות ומתפקדות בדיוק כמו אלה האמיתיות. שתלים דנטליים מורכבים משורשים של שיניים מלאכותיות המוחדרות לעצם הלסת ומהווים בסיס ומבנה חזק וקבוע לשן החלופית. אלטרנטיבה מצוינת נוספת להשתלות שיניים הן תותבות חלקיות, שהן הטובות ביותר עבור אנשים שעדיין יש להם שיניים בריאות, אך חלקן חסרות וצריך להחליף אותן.

כתרים וגשרים דנטליים עשויים מחרסינה, אשר בטיפול נאות יכול להחזיק מעמד עד סוף חייך. למעשה, אתה צריך לטפל בשתלים שלך כפי שאתה מטפל בשיניים הטבעיות שלך, עם שימוש בחוט דנטלי וצחצוח קבוע.

לאחר הסרת שן או אבדה

תרצה לסגור את הרווח בין השיניים שלך כדי למנוע בעיות פה נוספות כגון זיהומים, מחלות או שלמות החיוך שלך. כל אחת מהשיניים שלך ממלאת תפקיד בתמיכה בשיניים הסמוכות אליהן. אם ראוי לעקור שן, יש לעקור אותה, אחרת היא עלולה לפגוע בשיניים הסמוכות.

 

למידע בתחום של השתלות שיניים בבת ים כדאי לבדוק ב- dental-clinics.co.il

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי