שרשרת זהב עם יהלומים איך בוחרים

הקדמה: מהם הסוגים השונים של שרשראות זהב?

בחירת שרשרת היא משימה לא פשוטה. אתה צריך לשקול את האירוע, הסגנון שלך ומה אתה מחפש בשרשרת.

ישנם סוגים רבים של שרשראות זהב זמינים בשוק. אחת מהן היא שרשרת היהלומים, המשובצת ביהלומים או אבני חן. שרשראות יהלומים בדרך כלל יקרות יותר מסוגים אחרים של שרשראות זהב והן מגיעות בצורות ועיצובים שונים. יהלומים מדורגים לפי כמה הם נראים על סמך צבע, חיתוך, ניקיון, משקל קראט וגורמים אחרים.

סוג נוסף של שרשרת זהב היא שרשרת השרשרת הכוללת שרשרת בודדת שמקיפה את קו הצוואר פעם או פעמיים. שרשראות שרשרת יכולות להיות עשויות מחומרים שונים כגון שרשראות זהב או כסף עם אבנים יקרות מוצמדות אליהן כמו יהלומים,

בחירת שרשרת זהב עם יהלומים היא משימה לא פשוטה. ישנם סוגים רבים ושונים של שרשראות לבחירה.

אם אתה מחפש שרשרת זהב 10 קראט, אז אתה צריך להיות מודע לכך שבשרשראות אלה יש בדרך כלל יותר יהלומים מאשר סוגים אחרים של שרשראות. שרשראות זהב 18 קראט הן בדרך כלל הסוג היקר ביותר של שרשרת מכיוון שהן עשויות מאחוז גבוה יותר של זהב טהור. יש להם גם יותר יהלומים ואבנים יקרות אחרות מאשר שרשראות זהב 10 קראט.

בחירת השרשרת המושלמת ב-4 שלבים פשוטים

בחירת השרשרת המושלמת יכולה להיות אתגר. מהצורה, לחומר, לצבע ולגודל, יש כל כך הרבה גורמים שצריך לקחת בחשבון. אבל אל תדאג! יצרנו עבורך מדריך בן ארבעה שלבים שיעזור לך למצוא את השרשרת המושלמת תוך זמן קצר.

שלב 1: שקול את הסגנון שלך

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לחשוב על הסגנון האישי שלך ואיזה סוג תכשיט אתה מעדיף. האם אתה מחפש משהו פשוט ואלגנטי או שאתה רוצה משהו עם יותר אישיות? לאחר שתחליט על זה, זה יצמצם את הבחירות שלך באופן ניכר.

שלב 2: חשוב על קו הצוואר שלך

חשוב גם לחשוב על קו הצוואר של הבגדים שלך בעת בחירת שרשרת. אם רוב הבגדים שלך בעלי צווארון V אז
למידע מורחב על שרשרת זהב עם יהלומים איך בוחרים עליך לבקר באתר

שרשרת היא אביזר הנלבש בדרך כלל סביב הצוואר. זה יכול להיות עשוי מכל חומר כולל מתכת, פלסטיק וחרוזים. הסוג הפופולרי ביותר של שרשרת הוא שרשרת זהב עם יהלומים כי היא מתאימה לכל אירוע ומתאימה לכל בגד.

ישנם סוגים רבים של שרשראות לבחירה – שרשראות צ'וקר, שרשראות ארוכות, תליונים וכו'.

הדרך הטובה ביותר לבחור את השרשרת המושלמת עבורך היא בהתחשב בסגנון הלבוש שלך ובתקציב שלך.

3 שאלות שכדאי לשאול את עצמך בעת רכישת שרשרת זהב

1. מה האירוע?

2. מה התקציב שלך?

3. כמה אתה רוצה להוציא על זהב?

האירוע: שרשרת 18k עם יהלומים היא בחירה טובה לאירוע מיוחד, כמו חתונה או יום נישואין. שרשרת 14k עם יהלומים תתאים למתנת יום הולדת או לחג המולד.

התקציב: אם אתם מחפשים משהו בטווח המחירים הבינוני, אז שקול שרשרת 18 קראט עם יהלומים קטנים יותר, או שרשרת 18 קראט עם יהלומים גדולים יותר ופחות קראט זהב.

כמות הזהב: אם אתה רוצה להוציא יותר כסף על הזהב מאשר על היהלום, אז שקול שרשרת 18 קראט עם פחות יהלומים ויותר קראט זהב.

1. מה התקציב שלך?

2. איך את רוצה שהשרשרת תיראה?

3. איזה סוג של זהב אתה מחפש?

שרשרת זהב עם יהלומים יכולה להיות דרך מצוינת לאבזר את התלבושת שלך, אבל היא גם יכולה להיות רכישה יקרה מאוד. כשקונים שרשרת זהב חדשה, יש שלוש שאלות שכדאי לשאול את עצמך לפני רכישה: מה התקציב שלך, איזה סוג זהב אתה מחפש ואיך אתה רוצה שהשרשרת תיראה?

אם יש לכם רעיון לתכשיט מקורי שלא ראיתם בשום מקום אחר – הרמן סטודיו לתכשיטים  זו הכתובת עבורכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי