מתקיני דוד שמש בירושלים

הכל התחיל בתחילת שנות החמישים, כאשר ממשלת ישראל נתקלה במחסור בדלק שהגביל את הזמן בו ניתן לחמם מים. מלחמת יום הכיפורים 1973 והאמברגו לנפט שלאחר מכן הפכו את עצמאות האנרגיה לעניין ביטחוני לאומי והייסורים היו במיוחד כואב למדינה ללא ייצור נפט.

בתקופת צנע בישראל בשנות החמישים הממשלה אסרה על חימום המים בישראל ובירושלים בין שעות הערב בגלל מחסור בדלק וכאשר המצב החמיר מהנדס לוי ישר הציע את הבנייה של גנרטור חשמלי כדי שכל הבתים יוכלו לעבור לדודי שמש. בתגובה, אנשים החליטו לחמם את המים שלהם בעזרת פאנלים סולאריים. בשנת 1967, אחד מכל 20 משקי בית חימם את המים שלהם עם השמש, ונמכרו 50,000 דודי שמש.

המהנדס לוי ישר בנה בביתו אב טיפוס והקים את חברת נריה יצרנית דודי השמש המסחריים הראשונה בשנת 1953. לאחר משבר האנרגיה של שנות השבעים, ישראל קיבל חוק משנת 1980 המחייב התקנת דוד שמש בכל הבתים החדשים למעט אלה עם מגדלים גבוהים וגגות לא מספקים. בשנת 1980 אישרה הכנסת בישראל חוק המחייב התקנת דוד שמש בירושלים בכל הבתים החדשים, למעט אלה עם מגדלים גבוהים יותר או גגות לא מספקים.

תיקון דוד שמש בירושלים והסביבה

כל בנייני המגורים החדשים בישראל נדרשו להתקין חימום מים סולאריים מתחילת שנות התשעים ומשרד התשתיות הישראלי מעריך כי פאנלים סולאריים וחימום מים מכסים 4% מכלל צריכת האנרגיה במדינה. לכן ישראל היא המובילה העולמית בשימוש באנרגיה סולארית לנפש – 3% מצריכת האנרגיה העיקרית של המדינה – כתוצאה מכך. גם ישראל וקפריסין מובילות בשימוש במערכת זו, כאשר 30-40% מכלל משקי הבית משתמשים בה.

טכנולוגיות תרמיות סולאריות כולל חימום מים סולאריים, מספקות דרך ישירה, יעילה וחסכונית להפחתת חימום. במדינות רבות בצפון אירופה, אנרגיה סולארית לא משמשת רק לאספקת מים חמים, אלא גם לספק 15-25% מאנרגיית החימום בבית. ובאזורי אקלים רבים, מערכות סולאריות מספקות אחוז גבוה (50-75%) מאספקת המים החמים.

על פי הדו"ח של CSI-T חימום מים בעזרת חום השמש עם דוד הוא אחת הדרכים הקלות ביותר למשקי בית עם אקלים מתון וחשבונות חשמל נמוכים להשתמש באנרגיה מתחדשת ולחסוך בעלויות אנרגיה. מי חימום המיוצרים משריפת דלקים מאובנים מהווים 25 אחוזים מצריכת האנרגיה הביתית.

על מנת לענות על הביקוש לחימום שורשיהם של מספר דודי שמש מקורם בישראל. התרומה הישראלית לפיתוח דודי שמש אלה (המכונים בעברית "אחי שמש") עשויה להיות שמי השמש של המדינה שבה חסרים בתים רבים. במקרים רבים בהם ישנה תקלה בדוד השמש, ניתן לבצע תיקון דודי שמש בירושלים. בשנת 1976 הכנסת אישרה חוק המחייב את כל הבתים החדשים עם דודי שמש. עם זאת, הוראות החוק הכילו פרצה משמעותית שאפשרה ליזמים גמישות לבנות בנייני דירות בני יותר מתשע קומות. יותר ויותר בונים אינם מתקינים פאנלים סולאריים בבניינים שלהם, אומרים גורמים בתעשייה.

ספרד הייתה המדינה הראשונה דורשים התקנת פאנלים סולאריים לייצור חשמל בבניינים חדשים. ביום 2 ביוני 2008 אישרה רשות האספקה תעריף הזנה לתחנות כוח סולאריות.
למידע נוסף אודות מתקיני דוד שמש בירושלים כדאי לגשת לאתר

טכנאי דוד שמש בירושלים

כרומגן הייתה החלוצה מאז 1962 בייצור פתרונות מים סולאריים עם מערכות ביותר מ -35 מדינות המביאות חדשנות איכות וחסכון בעלויות לבעלי בתים, מוסדות ופרויקטים מסחריים. מחלקת ההנדסה המיוחדת שלנו מספקת פתרונות בהתאמה אישית מלאה לחימום מים, כולל ניתוח נתוני פרויקטים, תכנון מקדים, חישובי ROI והצעות מחיר. , תוכניות הנדסיות מפורטות, פיקוח על הרכבה, מכירות ותמיכה טכנית. Prat תעשיות אנרגיה סולארית בע"מ מייצרת, מספקת ומתחזקת חום סולארי. מערכות מזה 25 שנה במגזר המסחרי והפרטי עם שירות הלקוחות ברמה עולמית ומוצרים מעולים שהציבו אותנו בחזית התעשייה.

כרומגן הייתה חלוצה מאז 1962 המספקת גם טכנאי דודי שמש בירושלים, בייצור פתרונות מים סולאריים ובנתה בסיס התקנה מוצק עם היצע וביקוש גדל קולטי צלחות שטוחות סולאריים, אנרגיה תרמית סולארית, רכיבים לחימום מים, מערכות גג סולאריות, מיכלי אחסון אמייל, חימום מים חשמלי סולארי, נפח 30-300 ליטר.

אחת מתחנות הכוח הראשונות שייצרו חשמל מאנרגיה סולארית משתמשת בטכנולוגיה הידועה בשם בריכת שמש קולט שמש גדול עם מערכת אחסון חום משולבת המספקת אנרגיה תרמית. מים במחזור מחוממים על ידי קולטי שמש לטמפרטורות מתחת לנקודת הרתיחה. זוהי בריכת השמש הגדולה ביותר לייצור חשמל והיא פועלת מאז 1988. שטחה של 210,000 מ"ר ומספק הספק חשמלי של 5 מגה -וואט.

התקנת גייזר סולארי SA תלויה באקלים ובמיקומה של ירושלים פארק השמש של 50 מגוואט זמורות משתמש ב -207,000 מודולים בפארק סולארי שלקח 18 חודשים לבנות אותו. גורואים סולאריים וצוותים באזור ירושלים יכולים לסייע לכם בהצבת דוד שמש SA שלכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טכניקות וטיפים לסיכום מאמרים אקדמיים

סיכום מאמרים הוא מיומנות רבת ערך המאפשרת לקוראים לחלץ מידע רלוונטי מטקסטים ארוכים ביעילות. בין אם אתם סטודנטים שמכינים עבודה אקדמית, אנשי מקצוע שמתעדכנים במגמות