תיקון ואיתור נזילות מים על ידי מומחים

איתור ותיקון נזילות מים

תרמו פרו מחויב לאיכות, לשלמות העבודה ולשירות לקוחות מעולה. תקשורת טובה, צוות מהיר ובקיא מצא את הדליפה במהירות וגבה מחיר הוגן. אם אתה חושב שאחד הצינורות שלך במערכת התברואה שלך גורם לדליפת מים, טכנאי התברואה שלנו נמצאים במצב המתנה בהקדם האפשרי כדי למנוע נזק נוסף באזור יוסטון שלך.

המומחים של תרמו פרו אינסטלציה מזהים ומתקנים את נזילות הצנרת ומחזירים את המערכת לפעולה תקינה תוך זמן קצר. איתור ותיקון נזילות הוא השיחה הפופולרית ביותר שאנו מבצעים בתחום שירותי התברואה.

אצל אבקוס אינסטלטורים

אינסטלטור מורשה יבצע בדיקה של הצנרת והציוד של ביתכם, כולל בדיקת לחץ מים. אנו ממליצים על בדיקת תברואה שנתית כדי לאתר נזילות לפני שמשהו הופך לאסון פוטנציאלי. כדי לקבל מתקין מורשה של תרמו פרו לביתך כדי לבדוק את התקנת צנרת הבית שלך.

טכנולוגיה זו מגבירה את צליל הדליפה של מים מקיר או לוח בטון

גלאי דליפות מים משמיע אזעקה כאשר מתגלה נזילה ועוזר לעצור נזק לפני שהיא מתרחשת. אינסטלטור טוב יאתר את הנזילה שלך וייצור פתח קטן ביותר האפשרי בפאנל שלך כדי להשלים את תיקון נזילת המים ולהשיב את הפאנל.

זיהוי דליפת צנרת משמש

כדי לקבוע אם נזילה מתרחשת במערכת המכילה נוזל או גז. שיטות האיתור כוללות בדיקות הידרוסטטיות, טכנולוגיית לייזר אינפרא אדום, בניית צינורות וגילוי נזילות. מערכות מסוימות משלימות את המשימה העיקרית של איתור נזילות עם מערכות ניטור צנרת ממוחשבות.

מערכות בסיס משתמשות בטכנולוגיית מדידה בשטח (למשל חיישני לחץ זרימה או חיישני טמפרטורה נוזליים)

כדי לפקח על פרמטרים צינוריים פנימיים. צינורות דולפים יכולים להיות בלוחות בטון או רצפות מרתף. נזילות יכולות להגיע גם מצינורות קבורים או צינורות המסתתרים בקירות הפנימיים, וזה אתגר ייחודי.

נזילת מים מהצנרת יכולים לחלול את הרצפה הבסיסית

לפגוע עוד יותר בתשתית ולגרום לקריסתה. נזילות של שפכים וכימיקלים עלולים גם לגרום נזק מבני לבריכות, קליפות וסיפונים. לא נבדק, אפילו דליפות צלחות קטנות עלולות לגרום לתיקונים יקרים או לכאבי ראש גרועים יותר בשיקום בתים.

במקרה של בריכת שחייה עם יותר מדליפה תת קרקעית אחת בצינור המים

ייתכן שתידרש גילוי נזילות משני. במהלך תקופה זו נבצע תיקון תת קרקעי של הצינורות והצינור ייבדק מחדש בכדי לוודא שלא יהיו נזילות נוספות בצינור לאחר סיום התיקון. בתרחישים מסוימים, אנו עשויים שלא לזהות נזילות משניות מכיוון שהן קטנות יותר מהתיקון העיקרי של נזילה בצנרת, או אם לחץ על הצינור הוא לבדוק שהוא מחזיק מים.

פינוי הפסולת הכיור

מדיח הכלים והמכשירים הרבים אחרים על בסיס מים יכולים לדלוף תוך זמן קצר. נזילת מים תת קרקעית יכולה להתרחש בצינור המים הראשי, בצינור או בצלחת. התאוששות יכולה להיות יקרה, ולכן במקרים אלה עדיף להתחקות אחר מקור הנזילה.

נזילות מים אינן יצורים ביישנים שצצים באמצע הלילה בחופשה

משקי בית רגילים מבזבזים בין 2,000 ל -20,000 ליטרים מים בשנה בגלל נזילות, על פי הברית ליעילות מים. מדי שנה, נזקי מים הנגרמים על ידי נזילות הם הראשונים בתביעות ביטוח בעלי בתים.

זהו גם זמן חשוב לבדוק אם הצנרת דולפת בקניית בית חדש. תרמו פרו והמומחים המקומיים לתיקון נזילות מים מנוסים באיתור ותיקון כל סוגי נזילות המים. גילוי נזילות אמריקאי ™ הוא תעשייה מובילה בזיהוי נזילות לא פולשני ומדויק.

המטרה של התערוכה והכנס של גילוי נזילות בצנרת

היא להפגיש את שרשרת אספקת הנפט הגולמי עם מומחים מובילים בתעשייה להערכת פתרונות לטיפול באתגרי הצנרת בארצות הברית. אם ברצונך לקבל מידע נוסף בנושא זה או לקרוא עוד על המבחן, גלול מעט מטה.

המערכת קלה להתקנה והיא יעילה מאוד להתראה כאשר נזילה מגיעה לאחד מחיישני הלוויין שלה. החיישנים מזהים מים אך לא תנאים סביבתיים אחרים כגון לחות יחסית או טמפרטורת סביבה ובניגוד לשסתומי מים חכמים הם אינם מכבים במקרה של נזילה. אנו אוהבים שיש לו רכזת עם גיבוי סוללות מובנה המחובר לרשת LTE כך שהיא אינה תלויה ברשת הביתית או בחיבור הפס הרחב שלך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי