מגזיני ייעוץ ומומחים

מגזין מומחים

בסופו של דבר, הסיבה לכישלון הפרויקט ב-Expert היא ההקפדה המתמדת על אילוצים טכניים כבר מהפגישה הראשונה, ולא בתשומה של הלקוחות וההנהלה. עם זאת, בזמן אמת, אפילו מעצבי ה-UX המנוסים ביותר יכולים להיות מתוסכלים כאשר לקוחות עקשנים מבקשים בקשות לקוחות אקסטרווגנטיות ובכך לבטל את מה שקורה בפועל בפגישה המופיעה ב-Expert ובפגישות אחרות כמו זו. 

אף אחד לא משלם לך על דעתך החופשית על אנשים אחרים

אבל מומחים כן מקבלים תשלום, וטטלוק אומר שככל שהם מפורסמים ומצוטטים יותר, כך הניחושים שלהם לגבי העתיד יהיו פחות אמינים. למעשה, הדיוק של התחזיות של מומחה עומד ביחס הפוך להערכה העצמית שלו, לתהילה שלו, ומעבר לנקודה מסוימת, לעומק הידע. בתוכניות כמו The McLaughlin Group, המומחים האלה לעולם לא מאבדים את הנציג שלהם או את מקום עבודתם כי העסק שלהם הוא טווח ארוך. אנשים שאינם בקיאים בפסיכולוגיה של כשירות עשויים (אני צופה) למצוא בתוצאות של טטלוק הפתעה וגורם לדאגה.

יש אומרים שכולם יסיימו עם האומיקרון, וזו הגישה השגויה. אנחנו יכולים לוודא שלא כולם מבינים זאת, ובכך להפחית את הסיכון ל-Covid לטווח ארוך אצל יותר מדי אנשים. הגיע הזמן לפעול, לנסות לא לפגוע באורח החיים, בחיי האנשים ובכלכלה.

הירשם כדי לקבל את החדשות האחרונות

בנושאי בריאות ומדע, שאלות בריאות וייעוץ מומחים במגזין סטיקר. מגזין Top Gear UK מפרסם מדי חודש את חדשות הרכב המרגשות ביותר מרחבי העולם וכמובן The Stig. Just Sudoku Expert הוא המגזין לותיקי סודוקו ותיקים שמחפשים את הפאזלים המאתגרים ביותר שהם יכולים לקבל.

מטרת כתב העת

היא לפרסם מאמרים בנושאי תכנון, פיתוח, בדיקה, יישום ו/או ניהול של מערכות מומחים וחכמות, וכן לספק המלצות מעשיות לפיתוח וניהול מערכות אלו. כתב העת יפרסם גם מאמרים על מערכות ריבוי סוכנים, ניהול ידע, רשתות עצביות, גילוי ידע, כריית נתונים וטקסטים, אינטליגנציה מולטימדיה ואלגוריתמים גנטיים. היא חלק מ-Expert Group, חברת מדיה, כנסים ומחקר שבסיסה במוסקבה.

אנחנו משאב עבור VARs תמיכת IT

משלב מערכות ומפתחי מערכות, תומכים בחברות קטנות ובינוניות בבריטניה, בונים את הכישורים הטכניים שלהם ועוזרים בבניית העסקים שלהם. להיות מומחה הוא אחד המהלכים החכמים ביותר שסופר עצמאי יכול לעשות. קל לומר מאשר לעשות, כמובן, אבל אין כמו ספר כדי לבנות את האמינות שלך ולהתבלט כמומחה. מרי לא רק עזרה לנו לעבור ממגזין חינם למגזין בתשלום, אלא היא גם עזרה להרחיב את העסק שלנו בדרכים רבות אחרות.

הסופרת ג'ודי ברייסון החלה לסקר את שוק העשרה עם מגזין Girls Life שפורסם באופן עצמאי. מאמר זה עזר לה לקבל את משימת הגנטיקה שלה עבור מגזין OMNI. פרויקטים אחרים עם המגזין באו בעקבותיו, כולל להיות עורך בריאות.

הוא גם הוצג במגזין טיים בשנת 2020 כאחד מ-16 אנשים או קבוצות במאבק למען אמריקה השווה על עבודתו להגברת הייצוג של נשים בכנסים מדעיים. לדברי המנכ"ל ולרי פאדייב, איל האלומיניום הרוסי אולג דריפסקה הציע להקים אחזקה תקשורתית על שם המגזין "כאשר ל-Expert היה צורך בפיתוח עסקי.

ננסה להתקרב ככל האפשר לעותק שסופק

אך כותב התוכן ישנה אותו כך שיתאים למדריך סגנון המגזין לאטור. אל תכתוב בגוף ראשון (אל תשתמש בכינויים אישיים כמו "אני" או "אנחנו"). שימו לב, המסמך המקובל יפורסם ללא קשר לתוצאות הבקשה של CO.

אם עדות המומחה פגומה כל כך לגבי המתודולוגיה שלה

או שאינה מבוססת על מתודולוגיה מוכרת כלשהי – רשאי בית המשפט לשלול אותה. על סמך כישורים אלו קובע בית המשפט האם עד יכול להעיד כמומחה. אם בית המשפט קבע שהוא אינו כשיר, אזי אסור לחוות דעת מומחה: הוא יכול להעיד רק על סמך מידע הידוע ממקור ראשון, מבלי להסיק מסקנות על סמך הכשרה או כישורים מיוחדים. אולם, גם אם עד מוסמך להעיד כמומחה, פיקוח בית המשפט על עדותו אינו מסתיים בכך.

ראשית בוחן חייב להיות מוסמך להעיד כמומחה

עדות המבוססת על כישורים או ניסיון בתחום התמחות מסוים, טכני או אחר. בקצרה, לא היו ראיות במרשם התומכות מדוע עדות מומחים לכאורה הייתה בעלת ערך רב יותר מאשר חוות דעת ההדיוט המבוססת על הניסיון והציפיות של אדם ללא הכשרה או ניסיון מיוחד. טטלוק גם שאל שאלות כדי לקבוע כיצד הם הגיעו לשיפוטיהם, כיצד הם הגיבו כאשר התחזיות שלהם היו שגויות, כיצד הם העריכו מידע חדש שאינו תומך בדעותיהם וכיצד הם העריכו את הסבירות של תיאוריות ותחזיות. היריבים היו מדויקים. עד סוף המחקר בשנת 2003, מומחים העלו 82,361 תחזיות.

אני גם יודע דברים כמו סטטיסטיקות הריון של בני נוער ובעיות רציניות אחרות. אני יכול לכתוב סיפורים שבוחנים הונאה רפואית ומספקים מידע שימושי לצרכנים. אני מכיר את המוזיקה שלהם, הסרטים שלהם, הספרים, המגזינים והאופנה שלהם.

מומחים רבים מאמינים שבתקופה החשוכה ביותר של השנה

אנו יכולים לעתים קרובות להרגיש מוצפים ורדרדים עקב השפעות האור על השינה והמקצבים הצירקדיים. הנה כמה דרכים שאושרו על ידי מגזין מומחים כדי לעודד אותך בתקופה האפלה ביותר של השנה כדי לעזור לך לשמור על בריאותך הנפשית במיטבה. בין אם אתם עושים אימון של שעה או אימון קצר של 15 דקות, הנה כמה אימונים ביתיים לחורף הארוך והרחוק מבחינה חברתית המומלצים על ידי מומחי כושר.

ניתן לעשות זאת החל מ-iOS 12 ..

סביר להניח שתרצה לבצע פעולות ספציפיות שחוזרות על עצמן באייפון/אייפד שלך בלחיצת כפתור אחת בלבד או פקודה קולית. אם נצליח, פגישות כמו זו המתוארת ב"מומחה" יהפכו לשם דבר. אני מקווה שאנשים יקבלו מגוון של התערבויות התנהגותיות שיכולות להאט את התפשטות הגרסה של Omicron.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טכניקות וטיפים לסיכום מאמרים אקדמיים

סיכום מאמרים הוא מיומנות רבת ערך המאפשרת לקוראים לחלץ מידע רלוונטי מטקסטים ארוכים ביעילות. בין אם אתם סטודנטים שמכינים עבודה אקדמית, אנשי מקצוע שמתעדכנים במגמות