תיקון מזגן – לא בכל מחיר

תיקון מזגן

כמו כל תקלה אחרת בבית, ובמיוחד כאשר מדובר במכשיר יקר והכרחי כל כך לאיכות החיים כמו מזגן, אנו נוטים להתייחס לבעיה כאל "צרה" חדשה, וממהרים להזמין איש מקצוע שיטפל בבעיה בכל מחיר. אך האמת היא שבמצבים רבים אין בכלל צורך לקרוא לאיש מקצוע, או שלחלופין לא חייבים "להילחם" ולנסות לתקן את מה שלא משתלם. איך תדעו מה נכון לעשות? הנה מדריך מקוצר.

כלל ברזל – לנקות, תמיד

הכלל הראשון שחשוב להקפיד עליו לפני שמזמינים טכנאי מזגנים, ומומלץ לעשות זאת כמובן גם לפני שמתעוררת התקלה – הוא לנקות את המסנן ואת שאר החלקים במזגן. אבק שמצטבר במכשיר לא רק שחוסם את האוויר, אלא הוא מבזבז אנרגיה יקרה ואף מעמיס על המערכת שלא לצורך, וכך מתקצרים ימין של המזגן באופן מהיר ביותר. במקרה שניקיתם היטב את המזגן ועדיין אינכם חשים בהקלה משמעותית במיזוג האוויר, כמובן שהדבר מצריך הבאת טכנאי. אלא שגם כאן חשוב לשים לב למה שהוא מציע לכם, ולאור זאת לבחון את צעדיכם בהמשך.

זיהוי התקלה

למעשה, התחום של תיקון מזגנים מחולק בצורה די ברורה לפעולות הנחשבות למשתלמות ופעולות שאינן כדאיות כלכלית. במיוחד אם המזגן שלכם ישן, או שכוח הסוס שלו חלש יחסית, התשובה תהיה על פי רוב די אחידה בין הטכנאים השונים לכאן או לכאן. אלא שלמציאת הבעיה ואבחונה באופן מדויק יש כאן תקפיד מפתח, ולשם כך עליכם להזמין טכנאי מזגנים שיהיה מקצועי וגם אמין. איך תדעו שהוא אכן כזה? באתרי הדירוג של נותני השירות השונים תמצאו אלפי המלצות, או שתוכלו למצוא חוות דעת בפורומים ואתרים נוספים.

החלפה במזגן חדש

כאמור, לא בכל מחיר כדאי לבצע תיקון מזגן, ובמידה והטכנאי שאתם סומכים עליו ממליץ לכם להתעניין באפשרות של התקנת מזגנים, זכרו כי בדיוק באותו אופן לא כדאי לרוץ ולבצע עבור התקנת מזגן השוואת מחירים שתאפשר לכם לבצע התקנת מזגן בזול, מפני שבעתיד הלא-רחוק הבחירה עשויה להתברר כלא משתלמת בעליל. כאשר אתם מחפשים טכנאי, לצורך תיקון או התקנה, מומלץ לחפש את איש המקצוע לפי אזור המגורים שלכם: למשל טכנאי מזגנים בדרום או בצפון, ואפילו באופן ממוקד יותר כמו טכנאי מזגנים בבאר שבע או בחיפה, ולאחר מכן לחפש בדיוק את מי שהכי מומלץ.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי