שיקולים חשובים בבחירת דלתות מקלחונים

בחירת דלתות מקלחונים

מקלחונים היום הם הרבה יותר ממקום לעשות בו מקלחת – מקלחון הוא בעל חשיבות עיצובית רבה לחלל האמבטיה שלכם ובעל תרומה משמעותית לאווירה שתיצרו בו. משום כך יש גם לבחירה בדלתות מקלחונים חשיבות רבה, שכן דלתות מקלחונים הם אחד החלקים הבולטים והמשמעותיים ביותר בו, והחלק הראשון בו נתקל מבטו של המבקר האקראי בחדר האמבטיה. מסיבה זו חשוב להשקיע בבחירת דלתות מקלחונים מחשבה רבה, כך שתוכלו להשיג בדיוק את האפקט העיצובי הרצוי לכם.

כיצד אם כן בוחרים דלתות מקלחונים שתעלינה בקנה אחד עם החזון העיצובי שלנו? במאמר זה נסקור כמה שיקולים חשובים שיש לזכור בתהליך הבחירה בדלתות מקלחונים.

בחירת הדלתות עבור המקלחונים

מספר שאלות חשובות, שתשאלו את עצמכם, יוכלו להנחות אתכם בתהליך הבחירה ולצמצם את האפשרויות העומדות בפניכם.  השאלה הראשונה היא איזה סוג של דלתות מקלחונים ברצונכם לשקול? דלתות של מקלחונים זמינות היום במבחר גדול של סוגים ואפשרויות. עבור מקלחת גדולה לדוגמא, עם אמבטיה או בלעדיה, תוכלו לבחור דלתות מקלחונים המסתובבות על ציר, או מחליקות למשל.

משום שחלל האמבטיה הוא גדול, הדלת לא תתקל בחפצים שמאוחסנים בחלל האמבטיה ותאפשר לכם להשתמש במקלחון בנוחות. עבור חדרי אמבטיה קטנים, לעומת זאת, דלתות מקלחונים הנעות על גבי מסילה או דלתות מתקפלות תהיינה בחירה טובה יותר, משום שהדלת אינה דורשת חלל נוסף לצורך פתיחה או סגירה שלה. כמובן שהדרישה הטכנית הבסיסית היא עמידה בתנאי לחות, מים והבטיחות של החומרים עצמם ושל ההתקנה.

בחירת סוג זכוכית

השאלה השנייה שמומלץ לשאול את עצמכם היא איזה סוג של זכוכית יתאים למקלחון שלכם. לעיתים תוכלו לבחור סוגים שונים של זכוכית למקלחון הרצוי לכם, כך שתוכלו לבחור גם מרכיב זה של עיצוב המקלחון. תוכלו לבחור זכוכית צבועה, זכוכית שקופה או זכוכית בעלת טקסטורה (מרקם) במספר וריאציות שונות. זכרו שזכוכית צבעונית וכמובן זכוכית שקופה הן שקופות, ולכן אינן שמות דגש על מרכיב הפרטיות של המתקלחים. זכוכית בעלת מרקם, לעומת זאת, תאפשר חדירה של אור אך תאפשר לכם לשמור על מידה מסוימת של פרטיות בשעת המקלחת.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טכניקות וטיפים לסיכום מאמרים אקדמיים

סיכום מאמרים הוא מיומנות רבת ערך המאפשרת לקוראים לחלץ מידע רלוונטי מטקסטים ארוכים ביעילות. בין אם אתם סטודנטים שמכינים עבודה אקדמית, אנשי מקצוע שמתעדכנים במגמות