שיפוץ מטבחים ישנים

בידוד קצף אירוסול הוא הבלוק הטוב ביותר לטמפרטורות וטיוטות חיצוניות, אבל אם ריסקת את המטבח שלך, יש לך גם את האפשרות הזולה להשתמש בבידוד פיברגלס או צמר סלעים, מה שיחסוך לך כסף – אולי אלפי דולרים. אין צורך לשפץ את המטבח על מנת להחליף חלונות ודלתות, אך העברה או הגדלה שלהם תחייב את הסרת הניצבים, לפחות באזורים אלו. אבל אם אתה נכד ריק שמתכנן להקטין את גודל הבית שלך לגודל קטן יותר במהלך חמש השנים הקרובות, אולי שיפוץ מטבח בגובה פני השטח עשוי להיות למעשה אפשרות מעשית יותר.

אם אתם מתכננים להישאר בביתכם עוד שנים רבות

מטבח החלומות שלכם עשוי לעלות בעלות כה גבוהה, שכן הוא ישמש כחלל משפחתי פונקציונלי ומזמין במשך עשרות שנים. אבל מטבח חדש ונוצץ יהפוך את הבית שלך למגורים יותר ויוסיף ערך לנכסים שלך, בדיוק כפי שכמה פרויקטי שיפוץ אחרים יכולים. אם המטרה הסופית שלך היא למכור את הבית שלך, שיפוץ מטבח שלם יכול להגיע רחוק לקונים פוטנציאליים, ואחריו שיפוץ מטבחים קלים יותר, החלפות HVAC, רצפות עץ חדשות, דירות הורים משופרות ושיפוצים של חדרי אמבטיה. המטבח הוא החלל היקר ביותר לשיפוץ, ושיפורים קוסמטיים (צביעת רהיטים וקירות קיימים, החלפת כיור, ברז וחומרה, הוספת פנסים תלויים ושדרוג מערכת החשמל) יכולים גם הם לעלות 5,000 דולר ומעלה.

נפץ קירות

פריסות מחדש, קנה מכשירי חשמל חדשים, ארונות ומשטחי עבודה, והעלות של שיפוץ המטבח שלך יכולה להרקיע שחקים ל-40,000 $ או 50,000 $ או יותר. לכן, לפני שמעסיקים איש מקצוע או מתחילים בעצמכם, קראו את הטיפים החכמים לקניות שלנו, החל משדרוגים פשוטים ועד חידוש מעיים מוחלט, וקבלו את המטבח הרצוי והמתאים לתקציב שלכם. כלל אצבע טוב הוא להוציא בין 5% ל-15% מהערך הכולל של הבית שלך על שיפוץ מטבח. לפי HomeAdvisor, עלות שיפוץ מטבח בארה"ב הממוצעת היא 22,129 דולר.

שיפוץ מטבח מלא

עם ממוצע ארצי של 68,000 דולר, משלם עבור כ-59% מערך המכירה החוזרת הראשונית של הפרויקט, על פי דוח ההשפעה על שיפוץ ה-National Association of REALTORS®. ניתן לקזז חלק ניכר מעלות שיפוץ המטבח על ידי הערך שהפרויקט מביא לביתכם. מכיוון שמדובר בנכס מהשורה הראשונה בבית, שיפוץ מטבח תמיד יוסיף כ-30 אחוז לערך הבית, כנראה יותר מכל שיפוץ חדר בודד אחר, לפי סקרים אחרונים. בממוצע, סוכני נדל"ן שנסקרו על ידי איגוד המתווכים הלאומי (NAR) מצאו ששיפוץ או שיפוץ מטבח מלא יכול להחזיר 50-59 אחוז מעלות המכירה, ו-20 אחוז מתוכני הנדל"ן אומרים ששיפוץ מטבח סיים עזר לסגור מכירת בית.

גם אם אתם מתכננים להישאר בבית לצמיתות

לדעת כמה כסף להוציא על מטבח החלומות שלכם (או לפחות להתקרב אליו) יכולה לעזור לכם בתכנון שיפוץ המטבח שלכם. מתחילת שלב התכנון, פתחו חשיבה שמוכנה לחפש דרכים להוזיל את העלות של פרויקט שיפוץ המטבח שלכם.

ללא ספק הדרך הקלה והיקרה ביותר לשפץ מטבח

היא מיקור חוץ של חלק ניכר מהתכנון, העיצוב וניהול העבודה לקבלן כללי. קבלן בעלים / מפעיל בעל מוניטין הוא בחירה מצוינת לפרויקט שיפוץ מטבחים מכיוון שעלויות התקורה שלהם בדרך כלל נמוכות בהרבה מאלה של חברות גדולות. קבלני תיקון טיפות יוצרים לרוב מטבח זמני או מספקים לכם משטח מבער כפול כחלק משירותי השיפוץ שלהם. העסקת מעצב מטבחים וקבלן טוב תהפוך שיפוץ מטבח לפחות מלחיץ.

המטבח הזעיר בביתנו משנות ה-80 בצפון מזרח פיניקס היה שלם עם משטחים

נורות פלורסנט, משטחי עבודה עם אריחים והרבה מכשירים מקוריים כולל מעבד מזון. אחרי שנים של חלומות, סוף סוף שיפצתי את המטבח שלי באביב האחרון. מכיוון שזה היה פרויקט השיפוץ הראשון שלי, חבשתי כובע של כתבים, ערכתי מחקר מקיף ושאלתי את כל מי שיכולתי לחשוב עליו על חווית שיפוץ המטבח שלהם. ערבוב והתאמה של פריטים יקרים עם זולים יותר, כפי שעשיתי, צריך להיות חלק מכל אסטרטגיית שיפוץ תקציבית.

משטחים מוצקים, למשל, יכולים לעלות קצת יותר, אבל עם טיפול נאות הם ייראו טוב לאורך זמן. אולם באופן מפתיע, שיפוץ מייעץ שביצוע שיפוץ מלא לא בהכרח יעלה את ערך המכירה החוזרת; בממוצע, מוכרי בתים מקבלים רק כ-60% מעלות השיפוץ.
לעוד פרטים נוספים בתחום של שיפוץ מטבחים ישנים מומלץ לבדוק כאן: shipootz.co.il

כשמדובר בשיפוץ מטבח, זו סיבה טובה לעבוד בצורה חכמה יותר, לא קשה יותר. סביר להניח שתחדשו את המטבח שלכם רק פעם אחת, כך שמאוד משתלם להתייעץ עם איש מקצוע לקבלת הפריסה הטובה והיעילה ביותר.

אם אתם מחפשים רעיונות לשיפוץ מטבח קטן או גדול לשיפוץ אחד מהחללים הפופולריים ביותר בביתכם

ישנן מספר אפיקים. רוב הסיכויים שאחת מתוכניות עיצוב המטבח הקלאסיות הללו תהיה הבחירה ההגיונית עבור המטבח החדש שלך. עם זאת, אם אתה רוצה להתחיל, אל תסיר את הכיור הישן והמלוכלך הזה או תזמין מקרר חכם חדש עד שתסיים שיפוץ מפורט. לְתַכְנֵן. מטבחים. תוכנית מקיפה זו מעניקה לך את היכולת ליישר את החזון שלך עם התקציב שלך ומאפשרת לך לקבוע אם אתה יכול לקחת על עצמך את הפרויקט או אם עליך להתייעץ עם כמה אנשי מקצוע בתחום השיפוצים.

אמנם קשה להצביע בדיוק כמה יעלה שיפוץ מטבח מוקדם כל כך

אבל קביעת תקרת תקציב עכשיו תאפשר לך להתחיל לדבר עם אנשי המקצוע. המדריך שלנו לשיפוץ מטבחים בתקציב נמוך מציג את העלות הממוצעת של כל היבט של שיפוץ מטבח בעצמך – מרצפות ועד ארונות – ומספק טיפים לחסכון בכל אחד מהם. אתה גם צריך לקבל מושג כללי כמה זמן ייקח לשפץ את המטבח שלך כדי שתוכל להתכונן לפרויקט הגדול שאתה עובד עליו. כמו בכל שיפוץ, גם בעת שיפוץ מטבח יש צעדים חשובים שדורשים תכנון קפדני וסבלנות רבה.

שיפוץ מטבחים

במיוחד כאלה שהם יסודיים, דורשים עבודה שאולי לא תרצו לעשות בעצמכם, כמו התקנת חשמל, אינסטלציה או ארונות, פינוי רהיטים קיימים או הריסת קירות. בכל הנוגע לשיפוץ עצמו דעו ששטיפת כלים באמבט מזדקנת מהר מאוד, השיפוץ מאוד קשה, הכל יעלה יותר וייקח יותר זמן מהצפוי. במקרה של תיקונים קלים, כנראה טכנאי עשה זאת בעצמך יוכל לטפל ברוב הפרויקטים שהוזכרו לעיל, כמו צביעה והתקנת סינר. שדרוג מטבח בינוני או שיפוץ / "שדרוג" מינורי המורכב ממכשירי חשמל חדשים, כיור, ברז, משטחים, רצפות, ארונות בסיס חדשים (מותאם אישית), או עיבוד מחדש של ארונות ושכבת צבע טרייה יכולים לעלות עד 24,000$.

ברגע שתבינו איך ייראה מטבח החלומות שלכם, תוכלו לקבוע כמה הוא יעלה. הבנת הצרכים של המטבח שלך ומי ישתמש בו תעזור לך לקבל החלטות שיפוץ, כמו כמה תנורים אתה צריך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי