מהו קידום אורגני?
קידום אורגני הוא תהליך השגת נראות לאתר, סרטון או כל תוכן אחר באמצעים שאינם פרסום בתשלום.
קידום אורגני הוא תהליך השגת נראות לאתר, סרטון או כל תוכן אחר באמצעים שאינם פרסום בתשלום. קידום אורגני כולל דברים כמו יצירה ופרסום תוכן באיכות גבוהה ברשתות המדיה החברתית; יצירת רשתות עם משפיענים מרכזיים כדי לגרום להם לשתף את התוכן שלך; והרשמת האתר שלך בדפי תוצאות של מנוע החיפוש.
המטרה של קידום אורגני היא ליצור עניין באתר שלך ולהגדיל את התנועה שלו מבלי לשלם שום דבר מראש.
קידום אורגני הוא תהליך של קידום מוצר או שירות באמצעות מדיה חברתית, אופטימיזציה למנועי חיפוש וצורות פרסום אחרות מבלי לשלם עבור החשיפה.
קידום אורגני הוא דרך יעילה לקדם מוצר או שירות כפי שהוא נעשה על ידי מינוף מדיה חברתית ופלטפורמות אחרות שאינן בתשלום. זה נקרא גם "שיווק אורגני".
קידום אורגני קיים כבר עשרות שנים, אך רק לאחרונה עם הופעת המדיה החברתית הוא הפך לפופולרי ועוצמתי יותר.
מהו שיווק אורגני?
שיווק אורגני הוא סוג של שיווק שאינו משתמש בפרסום בתשלום.
שיווק אורגני יכול להתבצע בדרכים רבות, כגון באמצעות מדיה חברתית, מייל, שיתוף תוכן ובלוגים.
שיווק אורגני הוא קידום של מוצר או שירות ללא שימוש בפרסום בתשלום.
שיווק אורגני קיים כבר מאות שנים, אבל רק בשנים האחרונות זה הפך לדרך פופולרית עבור עסקים לקדם את המוצרים או השירותים שלהם.
ניתן להשתמש במונח שיווק אורגני כדי לתאר כל צורת קידום שאינה כרוכה בפרסום בתשלום, כגון מפה לאוזן, קמפיינים ברשתות חברתיות וביקורות מקוונות.
8 דרכים מוכחות להגביר את טווח ההגעה האורגני שלך במדיה חברתית
קידום אורגני הוא היבט חשוב בשיווק. זהו התהליך של קבלת התוכן שלך לראות על ידי אנשים שאינם מחפשים אותו באופן פעיל בפלטפורמות מדיה חברתית. במאמר זה, נספק 8 דרכים מוכחות להגדיל את טווח ההגעה האורגני שלך במדיה החברתית ולעזור לך להשיג יותר עוקבים.
#1: שתף את התוכן שלך עם משפיענים
מס' 2: צור קשר עם עוקבים פוטנציאליים
מס' 3: גלה מה גורם לקהל שלך לתקתק
#4: שתף תוכן באיכות גבוהה
#5: צור ביוגרפיה משכנעת עבור הדף שלך
#6: הצע משהו בתמורה למניות (למשל, הורדה בחינם)
#7: היו עקביים עם פרסום ומעורבות
#8: קדם תוכן של אנשים אחרים
איך העדכונים החדשים של Google שינו את המשחק ב-2019
קידום אורגני הוא המפתח להצלחה ב-2019. העדכונים החדשים של גוגל כמו "Top Stories" ו-"Featured Snippets" הקשו על עסקים לראות את התוכן שלהם. מאמר זה ידריך אותך דרך היסודות של קידום אורגני בגוגל וכיצד תוכל לנצח את המתחרים שלך ב-2019.
העדכונים החדשים של גוגל שינו את המשחק עבור משווקים, אבל זה לא אומר שאתה לא יכול למצוא הצלחה. עם מעט ידע, אתה יכול לנצל את השינויים האלה כדי לתת לעסק שלך יתרון על פני המתחרים שלך.
קידום אורגני הוא דרך לדרג גבוה יותר במנועי החיפוש מבלי לשלם עבור המיקום. ישנם מספר גורמים שגוגל מחפשת בעת דירוג הדף. הגורמים החשובים ביותר הם רלוונטיות, איכות וסמכות.
עדכון חדש של גוגל שינה את משחק הקידום האורגני בשנת 2019. לאחר העדכון הזה, קשה יותר לדרג גבוה ב-SERPs עם מילת מפתח אחת או שתיים בלבד. הסיבה לכך היא שגוגל מדרגת כעת את הדפים על סמך התוכן שלהם ולא רק על פי מילות המפתח שלהם.