קבלן לשיפוץ מקלחת בזול

שאלו אחרים לחוות דעתם, במיוחד אלה שזה עתה שיפצו, והם עשויים להציע עצות לגבי שיפוץ חדר אמבטיה על סמך הניסיון האחרון שלהם. משפצי האמבטיה הממוקמים בקרבתך ונבדקים היטב יעזרו לך לעצב את החלל שלך בהתאם לשיטות העבודה המומלצות בתעשייה. חדר אמבטיה טוב רק כמו המערכת התומכת שלו, לכן כדאי לשכור קבלנים מנוסים כדי להתקין מתקנים חדשים או לתקן מערכות קיימות פגומות.

אם יש לך כישורי נגרות ואינסטלציה ואתה מוכן ללכלך

אז אתה יכול לעשות תיקון מקלחת בתקציב בעצמך. למרבה הצער, שיפוץ חדרי מקלחת אינו כל כך זול וקל, וזו הסיבה שרוב בעלי הבית שוכרים קבלן שיפוצים. כאשר אתה מרגיש שהמקלחת הנוכחית שלך כבר לא משרתת אותך היטב, אז הגיע הזמן לשפץ את המקלחון שלך בתקציב. זכרו שאתם לא מרבים לעשות שיפוץ מקלחת מכיוון שזה דורש הרבה כסף, זמן ומאמץ.

אם אין לך הרבה כסף, צביעה מחדש תהיה הדרך הזולה ואולי היעילה ביותר לתת לחדר האמבטיה שלך מראה רענן. אבל אם חדר האמבטיה שלכם מתוכנן בצורה גרועה או לא מעודכן, שיפוץ מלא – ממקלחת ועד רצפה – עשוי להיות הפתרון הטוב ביותר.

כדי להוזיל את עלויות שיפוץ חדר האמבטיה שלך, אתה יכול לעשות רשימה של מה שאתה רוצה לשנות. קבע כמה אתה יכול להרשות לעצמך להוציא על שיפוצים כדי לקבוע את כמות השינויים שאתה יכול לבצע.

אמנם זה התקציב המקסימלי שאתה יכול להוציא

אבל אולי אפילו לא תצטרך לשלם 5,000 $ עבור שיפוצים. עם זאת, אם תבצע את העבודה בעצמך ותהיה יצירתי, בית הישן הזה מעריך שאתה יכול לקבל שיפוצים מ-1,000 דולר ל-3,000 דולר, או אפילו פחות, תלוי כמה אתה רוצה לשנות.

בנוסף

עדכון או הוספת חדרי אמבטיה לבית שלך הוא פרויקט שיפוץ בית שיכול להוסיף ערך. רוב בעלי הבתים מוציאים בממוצע 9,789 דולר ארה"ב על שיפוץ חדרי אמבטיה. שיפוץ מלא של חדר האמבטיה עשוי לעלות כ-15,000 דולר ארה"ב או יותר; כעת, שיפוץ חדר אמבטיה גדול יותר יכול לפעמים לעלות על 20,000 דולר ארה"ב, תלוי בגודל ובבחירת המוצר.
למידע נוסף בתחום של קבלן לשיפוץ מקלחת בזול באפשרותך לבדוק כאן: shipootz.co.il

כאשר מקבלים הצעות מקבלני שיפוצים, היזהרו מלזלזל בהצעות, זה יכול להיות סימן לאומנות לקויה, קבלנים ללא רישיון ועבודה שלא ניתן להבטיח. אתה צריך לקבל הצעת מחיר בחינם מקבלן מהימן כדי שתוכל לשקול דברים נכון.

מקלחות יקרות יותר מאמבטיות הן מבחינת מוצרים והן מבחינת עלויות העבודה

עלויות שיפוץ חדר אמבטיה ממוצעות נעות בין 1,300 דולר ל-4,300 דולר ומעלה, או כ-20% מהתקציב הכולל לחדר אמבטיה סטנדרטי. עלויות משוערות עבור שיפוץ אמבטיה נעות בין 3,000 ל-30,000 דולר, כאשר רוב הקבלנים גובים בין 5,000 ל-15,000 דולר בהתאם לגודל החדר. שיפוץ חדרי אמבטיה יכול להיות יקר. בארצות הברית, האגודה הלאומית למטבח ולאמבטיה (NKBA) קבעה שהעלות הממוצעת תהיה בסביבות 16,000 דולר.

תראה

עלויות אלו הן רק ממוצעים משוערים, מכיוון שעלויות ספציפיות לפרויקט יכולות להשתנות באופן דרמטי בהתאם לאיכות המוצרים והעיצובים. בעת שיפוץ חדר אמבטיה ישנם גורמים נסתרים המשפיעים על עלויות כמו אינסטלציה, עבודות חשמל, בנייה וקישוט קירות. גודל חדר האמבטיה שלך, איכות התכונות וכמות הצנרת שאתה צריך יכולים להוסיף לעלויות הפרויקט שלך.

לפני שכירת קבלן

חשוב לתכנן כראוי, לשאול שאלות, לקבל הערכות עלויות מרובות, וללמוד את תהליך העבודה עם משפצי אמבטיה. כאשר משווים מותגים כמו Bath Fitter ו-Re-Bath, חשוב להבין אם הם יכולים לעשות את מה שאתה צריך. אבל אם יש לך לפחות הבנה בסיסית בכל אחד מהאמור לעיל, יהיה לך קל יותר למצוא שיפוץ שיעזור לך לבנות מקלט חדש ויפה לאמבטיה.

שיפוץ חדר אמבטיה יוקרתי עולה בין $25,000 ל-$40,000 לשיפוץ מלא הכולל עיצובים ייחודיים

אבזור איכותי, ריהוט בהתאמה אישית, תאורה נוספת, רצפות מחוממות, מראות קיר, ומיקום מחדש של אביזרי אינסטלציה וחשמל . יש היום שדרוגים רבים לשירותים לבחירתכם. אם אתה בתקציב מצומצם, קל לבחור את שניהם ולהתקין אסלה.

חשוב מאוד למקם את המקלחת

השירותים, האמבט והארונות כך שיתאימו לכל חלל חדר האמבטיה. זה עשוי להיות תלוי במקום מגוריכם, גודל חדר האמבטיה שלכם, חשיבות השינויים, בחירת הציוד והחומרים, הקבלן שאתם שוכרים והצורך באישור. כמובן, קבלן ניקיון חדרי אמבטיה המתאים יכול לעזור לכם לזהות את השלבים הללו ולספק לכם מספר אפשרויות להתחיל. טווח האפשרויות הזה אומר שאתה צריך לדעת בדיוק מה אתה רוצה לפני שאתה מתחיל להעריך את העלויות שלך ולחפש את משפץ האמבטיה הקרוב אליך.

אחד הטרנדים הגדולים ביותר לשירותים כרגע

הוא מה שעובדי בית בתקציב מוגבל יכולים ליצור בסטייל. התרבות הפופולרית של שיפוץ הבית עושה רושם ששיפוץ חדר אמבטיה צריך לעלות חמש ספרות ויש להרוס הכל ולהחליף אותו. בעוד שאנשים מניחים לעתים קרובות ששיפוץ אמבטיה יעלה הון תועפות, זה לא נכון.

אתה יכול לשפץ לגמרי את חדר האמבטיה שלך תמורת כ-5,000 דולר

אבל רוב הקבלנים יגידו לך שאתה משוגע ולא מבין על מה אתה מדבר אם תיגש אליהם עם התרחיש הזה. למעשה, תרחיש שיפוץ חדר האמבטיה הזה הוא הדבר הראשון שאני נוהג לדון בו עם קבלן כשאני מנסה לקבוע אם אני באמת רוצה להשקיע זמן בהתמודדות על פרויקט. בדרך כלל, שיפוץ חדרי אמבטיה מטופל על ידי כ-15-20 מומחים שונים, כולל ספקים, ואין להרבה בעלי בתים את הכוח ליצור קשרים אלו, לשמור על שרשרת התקשורת פתוחה לאורך כל הפרויקט ובזמן.

עכשיו כשאתה יודע לתכנן ולתכנן את שיפוץ חדר האמבטיה שלך

קבל הצעות מחיר בחינם מקבלני שיפוצים באזור שלך. Fairfax Kitchen and Bath היא חברת השיפוצים המקומית המהימנה שלך ותגיש בקשה לשפץ את המקלחת התקציבית שלך. המעצבים והקבלנים שלנו יכולים בקלות להתאים הכל כך שיתאים לכספים ולסגנון החיים שלך. אם אתם מחפשים קבלנים מנוסים, בעלי ידע, ישרים ונלהבים ליצירת אטרקציה יוקרתית מבלי לוותר על התקציב שלכם, תנו לצוות השיפוצים שלנו לטפל בפרויקט שלכם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי