עצי בונסאי וקקטוסים

אדמת קקטוס ואדמת בונסאי מורכבים מאותם מרכיבים ויש להם אותם יתרונות, כגון אחזקת מים וניקוז טובים. עם קצת תרגול, אתה יכול להתחיל לערבב אדמת קקטוס כדי להתאים בצורה מושלמת לאדמת הבונסאי המסחרית. בנוסף לקקטוסים, ניתן להשתמש באדמת קקטוס גם לסוגים אחרים של סוקולנטים.

בואו נסתכל מקרוב אם נוכל להשתמש באדמת קקטוס לבונסאי

האופי הסופר נקבובי של אדמת הקקטוס מבטיח שלבונסאי שלך יש מספיק מקום לגדול ולשגשג. הבונסאי שלך יזדקק לאותו אור שמש, מים ואדמה כמו כל סוקולנט אחר מהמין או מהזן שלו. לבונסאי לוקח יותר זמן מצמחים רגילים להחלים, ואתה לא רוצה להיות במצב של סיכון.

השתלה מחדש כל שנתיים עוזרת לספק לצמח אדמה חדשה ומזינה יותר

ספק לצמח היקר שלך אדמת עציצים המחקה את הסביבה הצחיחה הטבעית. הוא אינו מכיל רכיבי אדמה כבדים כגון ספגנום או אזוב כבול. סיר קקטוס או תערובת עציץ של קקטוס נוצר במיוחד לגידול וגידול צמחים עמידים לבצורת כמו קקטוסים וסוקולנטים אחרים.

האדמה תמיד מספקת יכולת אצירת מים מאוזנת לצמיחת קקטוסים

כך שלא תצטרכו לדאוג ליותר מדי או מעט מדי מים בצמחי בונסאי. דרישת המים של בונסאי משתנה בהתאם לסוג הצמח וגודל המיכל. מים עומדים עלולים לגרום לבעיות מסוימות, שעלולות לעכב את התפתחות הבונסאי.

מחפשים עצי בונסאי וקקטוסים? שורשים – בית של צמיחה היא משתלה + חנות פרחים בעפולה שמציעה מגוון עצי פרי עציצים ופרחים

תחזוקת קרקע

גיזום שורשים וכו' חיוניים לבונסאי אמיתי. רק בונסאי קטן יכול לגדול בהצלחה בתערובת של קקטוסים מכיוון שיש להם 1) ניקוז טוב, 2) ספיגה טובה, 3) אוורור נאות ו-4) חומרים מזינים. אדמת עציץ של קקטוס קלה מאוד, ולכן אין לשים בונסאי בעציץ, במיוחד אם הצמח גדול מספיק.

תערובת מתאימה לקקטוס מכילה חלק קטן של חומר אורגני העשיר בחומרי הזנה המקדמים את צמיחת הבונסאי

תערובת הקקטוסים דומה לאדמת בונסאי מכיוון שהיא מכילה הרבה מאותם מרכיבים, וזו הסיבה שרוב הבונסאי משתמשים בה כתחליף לעצי הבונסאי שלהם. החוכמה עם תערובת קקטוסים היא להשיג את התערובת הנכונה ולערבב מרכיבים ספציפיים כמו Akadama התואמים את הדרישות של צמח הבונסאי שלך.

לדוגמה

אמן את צמח הירקן העסיסי שלך להיראות כמו בונסאי ערער. אימון בונסאי עסיסי הוא טיפול שיהיה שונה פשוט מגידול צמח רגיל. סוקולנטים קטנים יותר בדרך כלל מקבלים צורה של בונסאי, אבל אתה יכול לעצב אותם גם כן. יש הרבה סוקולנטים לבונסאי, אבל ירקן הוא כנראה הנפוץ ביותר בשימוש.

למרות שצמחי בונסאי יפים

הם לא מתאימים במיוחד לשימוש פנימי. להחזיק צמחים בבית יש יתרונות רבים והוא יכול לעזור ליצור סביבת חיים בריאה יותר. צמחים כמו טולסי, לוטוס וסחלב, בין היתר, לא רק מטהרים את האוויר בבית, אלא מתאימים גם לרבים אחרים. בפעם הבאה שאתה חושב על איסוף צמחים או יצירת גינה ביתית קטנה, הקפד לערום רק את אלה התואמים את Vastu.

עצות לגידול צמחים הנה רשימה של סוקולנטים שניתן להשתמש בהם לבונסאי

יצירת בונסאי בשרניים ישנם כ-10,000 סוקולנטים בסך הכל, השייכים ל-60 משפחות צמחים שונות. הם נעים בין סידור פשוט של צמח אחד לסידור מורכב יותר של שישה או שבעה צמחים.

אלמנטים אלה כוללים את גודל העלים

השורשים החשופים או הנברי, וכיצד עוצב בסיס הצמח. עיקרון בסיסי באמנות הבונסאי הוא לאמן את העץ להיראות טבעי תוך שהוא נשאר קטן. אם תרצו לגדל בונסאי עסיסי, תזדקקו לצמח מעט גדול יותר ובעל גבעולים מובהקים. צמחים עציים נמצאים בשימוש נפוץ בבונסאי, אבל אתה יכול ליצור בונסאי עסיסי משלך די בקלות.

סוג הצמח הנפוץ ביותר בשימוש בבונסאי

הוא עצים או שיחים עם גבעולים עציים, אך הסוקולנטים הופכים לבחירה פופולרית יותר ויותר בקרב חובבי בונסאי. סוקולנטים הם אידיאליים לגידול בונסאי, אז אם אתם מחפשים פרויקט חדש או משהו מהנה לנסות עם הצמחים שלכם, נסה בונסאי. ייחורים אלה יכולים לשמש גם כדי לגדל יותר סוקולנטים ממה שאתה יכול לגדל בונסאי, אם תרצה. ומכיוון שסוקולנטים בדרך כלל נראים קטנים למדי, הם אידיאליים לפרויקטים של בונסאי.

"עצי" בונסאי בשרניים יכולים להתעורר במגוון דרכים

כולל מזרעים, ייחורים, או על ידי אימון צמח עסיסי לגדול לצורה הרצויה. השלב הראשון בהכנת בונסאי עסיסי הוא בחירת הצמח הנכון. בין אם אתם מחפשים צמח לתת לו מבנה, לתת אותו במתנה, או סתם להכניס קצת טבע לביתכם, יש קקטוס או צמח עסיסי בשבילכם.

טרריומים פנטסטיים ותצוגות דינמיות של סוקולנטים, קקטוסים ובונסאי יכולים להוסיף אישיות לבית שלך. זוהי דרך מצוינת להכניס את הטבע לביתכם ותרגישו את תחושת ההישג כשתראו אותם גדלים, פורחים ופורחים.

הערכות שלנו הן קלות משקל

מרגיעות ומוסיפות מגע של זן לכל חלל שתבחרו לארח את הצמח שלכם. זוהי גם אפשרות מצוינת עבור חובבי צמחים עסיסיים שרוצים להעניק לצמחים שלהם קצת יותר תשומת לב. קקטוס הבונסאי המשולב דורש גיזום או דישון מועט או לא, מה שהופך אותו לצמח אידיאלי למי שלא יכול לתת לצמח כל כך תשומת לב. בונסאי קקטוס משולב משמר צמח בית יפהפה שיהיה קשה מאוד להרוג אם מושקה בערך פעם בחודש.

בעוד שסגוארו כמעט בלתי אפשרי להימלט מבית הגידול הטבעי שלו

שילוב של בונסאי של קקטוס הוא אחת הדרכים לקבל קקטוס יפהפה בבית. בונסאי קקטוס משולב הוא אוסף של קקטוס קטן בעציץ אחד או יותר. קומבו בונסאי קקטוסים רבים מורכב מסידור קקטוס מעניין ונראה כמו גן נפרד. אוסף זה של קקטוסים קטנים יכול לשמש ליצירת גן עציצים מיניאטורי.

הניחו בכלוב אבנים עדינות, חול ושכבה טובה של Miracle-Gro® Premium Cactus, Succulent ובונסאי קומפוסט, כך שהחומר יהיה כשליש מגובה הכלוב.

במקום זאת, השקו אותם כאשר האדמה העליונה מתייבשת מעט, תנו למים להתנקז כדי למנוע מצמחים לשבת בתוכה, מה שעלול להוביל לריקבון שורשים.

הזמן הטוב ביותר לגזום סוקולנטים

הוא לפני עונת הגידול שלהם, אז אם אתה מצפה שהסוקולנט שלך יגדל כל הקיץ, נסה להתחיל בונסאי באביב כדי שתוכל להמשיך ליצור את הצמח בזמן שהוא מייצר יותר עלים. מלבד עיצוב הבונסאי שלך, גיזום גם יעזור לשמור על הצמח העסיסי שלך קטן, שיהיה קל יותר לתחזוקה בטווח הארוך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי