כמה עולה מעצבת פנים?

כמה עולה מעצבת פנים

התעריף היומי למעצב פנים עצמאי נע בדרך כלל בין $632 ל-$2,152 ליום של 8 שעות, תכנון שינויים מבניים, שינויים בחלונות, מיקום רהיטים ואביזרים, דוגמיות צבע ואפשרויות ריצוף כדי לשנות את הבית שלך.

עמלות עיצוב פנים המבוססות על אחוזים יכולות להתחיל ב-10% ולעלות ל-45%, אך העמלות נעות בדרך כלל בין 15% ל-30% מסך העלות עבור ריהוט, ניהול קבלן וחומרים. מעצבים אחרים יגבו אחוז מסך עלות הפרויקט שנע בין מינימום של 10% למקסימום של 25%.

כאשר מעצב גובה עמלת רכישה כחלק מהעמלה שלו

זה בדרך כלל נפרד ובנוסף לתעריף השעתי של המעצב. רוב המעצבים מקבלים הנחה מסחרית על רהיטים, כך שהם ישלמו פחות מראש ואז יחייבו אותך במחיר הקמעונאי, תוך שמירה על האחוז הזה כדי לכסות את הזמן שלוקח לתיאום הרכישה.

במקום משכורת שעתית למעצב פנים, מעצבים מסוימים יקנו את הרהיטים, הקישוטים והאביזרים האחרים שלך בהנחה, ואז יחייבו אותך במחיר הקמעונאי, תוך שמירה על ההפרש כעמלה. עבור חללים שאין בהם הרבה בנייה ואשר מורכבים בעיקר מרהיטים, וילונות ויצירות אמנות, דמי עיצוב בשירות מלא נעים בדרך כלל בין 5,000 ל-10,000 דולר.

אם תכלול רכישת רהיטים

החדר הממוצע יעלה לך בין 2,000 ל-12,000 דולר, אך אם תבחר רק בעבודת עיצוב, אתה צפוי לשלם בין 450 ל-1,500 דולר לחדר. בממוצע, עלות מעצב פנים לחדר נעה בין 1,000$ ל-5,000$, שאינה כוללת רכישת רהיטים וקישוטים.

העלות הממוצעת של שכירת מעצב פנים מבין רשימת מעצבי פנים ממולצים היא בין 50 ל-200 דולר לשעה, בתוספת רהיטים ואביזרים שעולים עם מבנה התמחור. בעלי בתים המשתמשים בעיצובי עיצוב או מעצבי פנים משלמים בדרך כלל בין 1,797 ל-9,403 דולר עבור חומרים ועבודה, עם ממוצע של 5,585 דולר.

העלות משתנה מאוד בהתאם לכישורי המעצב

מיקום גיאוגרפי והיקף הפרויקט. ללא קשר לאסטרטגיית החיוב שלך, רוב פרויקטי עיצוב הפנים יעלו בין 1,500 ל-12,000 דולר בסך הכל עבור המעצב עצמו, לא כולל עלויות ריהוט. עלויות מעצבי פנים מתבססות לרוב על תעריף אחיד מכיוון שקל יותר להעריך את היקף העבודה כאשר אין צרכים אדריכליים.

בסופו של דבר, מעצב הבית גובה שכר טרחה בהתאם לצרכי הלקוח ומבנה התעריף שלו: תעריף אחיד או לחדר, למטר מרובע, לשעה, ליום, לכל תפאורה, או כאחוז פלוס של קבלנים או בונים עמלות (אם עובדים במשרה חלקית עם הקבלן הכללי).

עלות העסקת מעצב פנים משתנה מאוד בהתאם לגודל והיקף העבודה, תקציב, עמלות מעצבים ומיקום. אתה יכול להרשות לעצמך להוציא לפחות כמה אלפי דולרים (לחדר) על ריהוט, ריהוט ושירותי עיצוב.

לחלופין אתה יכול לשכור מעצב משלך

כדי ליצור את המראה של החדר כולו. אם יש לכם פרויקט גדול, כמו בנייה או שיפוץ של בית שלם, תוכלו גם להזמין מעצב שיעזור לכם בתכנון פנים, דקורציה וריהוט בו זמנית. אם כן, העמלה שלהם תהיה אחוז מסך התקציב, שינוע בין 10% ל-30%, אך עמלה זו עשויה להשתנות עם התקדמות הפרויקט, בהתאם להיקף העבודה.

זו יכולה להיות עמלת מינימום

כגון 4,000 $ עבור שירותי עיצוב, או שיכולים להיות תעריפים קבועים עבור כל שירות, כגון 60 $ לכל עיצוב, ייעוץ בסך 250 $ ובחירת ריהוט בסך 500 $. עם זאת, מעצבים מסוימים אינם גובים ייעוץ כלל, אם כי זה נדיר.

אם תרצו לשוחח עם מעצב כדי לקבל רעיונות לעיצוב פנים הבית שלכם, תוכלו לקבוע פגישת ייעוץ ולשלם מחיר לפי שעה או קבוע. רוב המעצבים החדשים מתחילים עם תעריפים לפי שעה, בעוד שמעצבים מנוסים יותר גובים לפי רגל מרובע או יש להם תעריף קבוע לחדר.

השכר השעתי של מעצב פנים

הוא בדרך כלל 100$ עד 200$, אך הוא נע בין 50$ לשעה עבור מעצבים זוטרים ל-450$ לשעה עבור מעצבים מנוסים או מנהלי חברה ומעלה. בדרך כלל, אתה יכול לצפות לשלם בסביבות $150 לשעה, אבל תעריפי מעצבים יכולים לנוע בין $50 ל-$500 לשעה.

בממוצע, אתה יכול לצפות לשלם בין 100 ל-200 דולר לשעה, שהם בדרך כלל כ-5,200 דולר בעלות עיצוב, לא כולל עלויות ריהוט. דקורילה מספקת למעצבי פנים תעריף שעתי שנע בין 75$ ל-500$, תלוי ברמת הניסיון של מעצב הפנים איתו אתם עובדים, אך כל חדר מציע גם חבילת תעריף אחיד.

המחיר יכול להגיע עד 500 דולר למעצבים מנוסים יותר

אך התעריפים הטיפוסיים הם בין 150 ל-200 דולר לשעה. תגלו שמעצבים חדשים בתעשייה (שיכולים להיות מוכשרים במיוחד) גובים פחות בשעה כשהם מנסים לבנות רשת של לקוחות והפניות. לדוגמה, אם יש מספר מעצבים שעובדים על הפרויקט שלך, הזמן של מעצב זוטר עשוי להיות מחויב ב-$50 לשעה, וזמן של מעצב מוביל עשוי להיות מחויב בין $200 ל-$500 לשעה.

פעמים רבות נדרש זמן השבתה של מעצב בעסק לפי שעה

כדי להתחיל בפרויקט שלך. אתה יודע מה יהיה השכר השעתי שלך, ועבור לקוח שמחפש קנה מידה של עסקים קטנים זו יכולה להיות דרך משתלמת לעבוד עם מעצב. אתה יכול להוציא כמה מאות דולרים לכמה שעות על ייעוץ עיצובי, או שאתה יכול להוציא עשרות אלפים על מעצב שישתלט על כל התהליך מתחילתו ועד סופו ויבצע את כל הרכישות בשמך.

באופן דומה אם אתה מחפש שירות עיצוב פנים מלא 

אני מציע לך להתייעץ עם מעצבת הפנים אסתי איפרגן בתחילת רכישת בית (או בית חדש) כדי לקבוע איך אתה רוצה לקחת את התקציב הכולל שלך לעיצוב שלך , רהיטים, וכיצד להפריש תקציב. שיקולי השקעה. למרות שזו בהחלט אופציה, אני חושב שהדרך הטובה ביותר ליהנות באמת מהבית שלך במהלך המגורים שלך היא לקחת בחשבון את העלות של ריהוט פנים (ומומחי עיצוב אם תרצה) בעת רכישת בית.

עם זאת, בטווח הארוך, שיתוף פעולה עם מעצב ליצירת חלל החלומות שלך יכול בדרך כלל לחסוך לך כסף ולהבטיח שכל רהיט שאתה קונה יתאים באופן מושלם לבית שלך.

בחירת המעצב המתאים

כדי למצוא את המעצב המתאים לך, אתה צריך לעשות מחקר קטן על מעצבי פנים, כמו לרשום את האישורים וההכשרה שלהם, שנות ניסיון, תיקי עבודה והמלצות של לקוחות. שכור מעצב פנים או מעצב מקצועי עבור רוב הפרויקטים, ייתכן שתצטרך לשכור מעצב או מעצב פנים. חשוב גם לדעת שרוב מעצבי הפנים גובים בסביבות 200$ עבור ייעוץ של 1-2 שעות בתחילת פרויקט.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי