הסעדה למפעלים בעידן החדש

הסעדה מוסדית

כיום כל מפעל בישראל צריך להתחרות עם מפעלים בסין, ארצות הברית, אירופה ויפן. התחרות היא קשה ביותר והיא תלויה במשתנים רבים. אך נראה כי המשתנה החשוב ביותר אשר משפיע על ההצלחה של המפעל זה העובדים אשר נמצאים בין כתליו. ככל שהעובדים הללו יהיו יותר טובים כך העבודה תתבצע בצורה יותר טובה וכך התחרות תהיה קלה יותר. מפעלים בארץ מתקשים לשכנע עובדים מוכשרים לבוא לעבוד אצלם ועל כן יש על המנהלים של המפעלים הללו לחשוב מחוץ לקופסה ולשקול אופציות מקוריות בכדי לשכנע עובדים לבוא לעבוד אצלם. אחת האופציות האטרקטיביות ביותר היא הנושא של הסעדה. עליכם להבין כי ברגע שאתם מציעים לעובד שלכם אוכל איכותי כל צהריים או כל משמרת שהוא עובד אתם למעשה מעניקים לו הרבה יותר מאשר רק אוכל חם אלא אתם מעניקים לו בית לכל דבר ודבר וזה שווה המון ומהווה משקל מכריע בשיקולים של העובד לבוא לעבוד אצלכם.

מקור הרעיון של לספק אוכל לעובדים במפעלים

לא הצלחנו למצוא עדות היסטורית לשאלה מתי התחילו לספק לעובדים אוכל במפעלים וזאת עקב העובדה כי הנושא לא נבדק מספיק או עקב העובדה כי פשוט אין לו איזכורים בספרות המקצועית במדינת ישראל. עם זאת, לא יהיה זה מופרך להעריך כי ההתחלה של מתן אוכל במפעלים לא התרחש בתחילת המהפכה התעשייתית שם התנאים של העובדים היו ברמה מאוד נמוכה אלא בעת תחילת המאה העשרים שאז התחילו לחוקק חוקים ששמרו על העובד והגבילו את כוחם של המפעלים ואז גם סביר להניח כי החלו לספק אוכל לעובדים במקום העבודה. למידע נוסף בנושא באתר mapu-rest.co.il היכנסו עכשיו.

לאן מתקדם עולם ההסעדה המוסדית?

לאחר שדיברנו על העבר של עולם ההסעדה המוסדית עולה השאלה מהו העתיד של העולם הזה? עלינו לחשוב להיכן העולם הזה צועד ומה צפוי בו בעוד חמש ועשר שנים? אם כן נראה כי טכניקות הבישול של העולם הזה הולכות להשתנות כך שיהיה הרבה יותר קל לבשל אוכל טעים ובריא להרבה יותר אנשים. נראה גם כי אנחנו נראה מעבר הולך וגדל לתחליפים צמחיים וזאת עקב העובדה כי אנשים רבים הפכו לצמחוניים ואף לטבעוניים. אולי זה ייקח יותר מעשר שנים אך אין ספק כי בעתיד אנחנו נראה תחליפים סינתטיים לבשר אשר גודלו במעבדה אך לא פחות ואולי אף יותר טעימים מאשר בשר מפרה, תרנגולת או כבש.

אילו שינויים ופיתוחים יש בעולם ההסעדה?

כאשר אנחנו מדברים על הסעדה מוסדית אנחנו צריכים לזכור כי יש כיום משמעות אדירה להסעדה בריאה. כל מנהל רוצה להבטיח כי העובד שלו יהיה הבריא ביותר שיש ויהיה חולה כמה שפחות ועל כן הוא רוצה להציע לו גם את האוכל הבריא ביותר שיש ושם נמצא העתיד של עולם ההסעדה המוסדית.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי