הדברה ירוקה לנמלים

שתי דוגמאות למוצרים נוזליים של Spinosad הם תרסיס חרקים מונטריי גרדן וספריי Ferti-Lome Borer, Bagworm, Leafminer ו-Tent Caterpillar Spray. מוצרים אלו משמשים בעיקר להדברת זחלים בגינות ובגינות ביתיות, אך יש להם גם אינדיקציות לשימוש כתלי השריית נמלים אש.

הדברת נמלים אש של Orange Guard היא דוגמה למוצר טבילה המכיל d-limonene. מוצרים אורגניים להדברת נמלים אש המכילים ספינוסאד יכולים לשמש כפיתיונות ונוזלים.

D-limonene

היא תמצית קליפת הדרים שיש לה פעילות מגע עם כמה חרקים מזיקים, כולל נמלים אש. עדויות אנקדוטיות מצביעות על כך שהוא עשוי להיות גם דוחה נמלים יעיל. מחקר משנת 2005 מצא שתרכובות בשמן האתרי של עלי קינמון, כולל אלדהיד טרנס-קינמי, יכולות להרוג ולהדוף נמלים ביעילות, כולל נמלים אדומות נושכות.

חומץ לבן, זמין בכל חנויות המכולת, הוא קוטל ודוחה נמלים זול ויעיל. נקה מדפים, ארונות וכל אזור אחר שבו אתה מזהה נמלים עם תערובת של 50/50 של חומץ לבן ומים.

אם אתה רואה נמלים

רסס אותן בתערובת או יבש אותן במגבת נייר. רססו אותו ישירות על הנמלים כדי להרוג אותן, ואז יבשו אותן במגבת נייר לחה והשליכו. לאחר שניקיתם את רוב הנמלים, הכניסו כפית סבון לתוך בקבוק ספריי פלסטיק מלא במים וסיימו את זה. מלאו קערה במי סבון (בדרך כלל עוזר חומר ניקוי לשטיפת כלים), טובלים ספוג בתערובת ומייבשים את הנמלים מנקודה א' לנקודה ב'.

יש לרסס מי סבון ישירות סביב צמחים וגינות כדי להיפטר מנמלים. רססו את התערובת על צמחי גן וסביבם כדי לפטור את הגינה והבית שלך מנמלים.

הסר מזון מחלקים אחרים בבית שלך כך שהנמלים יימשכו רק לפיתיון בשלב זה. ילדים וחיות מחמד עלולים להפיל חלקיקי מזון, מה שמושך גם נמלים. נמלים נמשכות לחומר אורגני, וחלקיקי מזון שנותרו על השיש במטבח יימשכו אליהן.

הם גם מזרזים את פירוק החומרים האורגניים כמו עלים שנשרו וחרקים

המדשנים צמחים. נמלים פועלות לעתים קרובות כמאביקות לא מכוונות כשהן עוברות מפרח לפרח בחיפוש אחר מזון. כי בנוסף לאכילת טפילים, הנמלים עצמן ניזונות גם מיצורים גדולים יותר כמו לטאות, צפרדעים וציפורים – בעלי חיים שגם מסייעים במניעת בעיות מזיקים.

כמו פרת משה רבנו

שרוכים ירוקים וחרקים מועילים אחרים, נמלים מסייעות לעיתים קרובות בהדברת מזיקים (למעשה, הן תומכות גם בחלק מהמזיקים – על כך בהמשך) על ידי אכילת הביצים והצעירים שלהן או הפרעה להם בזמן האכלה. נמלים הן הדברה ביולוגית כל כך יעילה עד שחלק מהמגדלים כוללים אותן בכוונה כחלק מאסטרטגיית הדברה מקיפה. כאשר מנסים להוציא נמלים מאזור הגידול, ישנן מספר דרכים לשכנע את הנמלים הקטנות הללו למצוא בית חדש. אם הבעיה שלך היא בחלק אחד של הבית, זו עשויה להיות הדרך הקלה ביותר לגרום להם להסתובב ולמצוא בית במקום אחר.

שיטה זו פועלת רק אם אתה יודע היכן הנמלים

שיטה זו למעשה תהרוג רבות מהנמלים בפנים ברגע. זה לא רק יהרוג את הנמלים, אלא גם יעודד את הניצולים לעבור למקומות בטוחים יותר. לוקח שבועות להרוג מושבה, אבל זה יעיל יותר משימוש בחומרי הדברה רעילים ביותר שהורג רק את הנמלים המחפשות מזון מבלי להרוג את המושבה.

פתרון נוסף

הוא לערבב מעט אבקת פלפל עם מים ולרסס את התמיסה שנוצרה על הנמלים. מכיוון שנמלים לא אוהבות שמן מנטה, ניתן להשתמש גם בסבון נוזלי המכיל שמן מנטה, כמו סבון קסטיליה, ולערבב אותו באותן פרופורציות עם מים כדי להיפטר מנמלים בגינה. בעוד שאתה יכול לקנות סבון קוטל חרקים כדי להרוג נמלים בגינה שלך, אתה יכול להכין בעצמך באמצעות סבון כלים פשוט.
על מנת לקרוא פרטים נוספים על הדברה ירוקה לנמלים עליך להעיף מבט ב- hadbara-neto-yeroka.co.il

ניתן לשתול נענע בבית או להשתמש בשמן אתרי מנטה כהדברת נמלים טבעית. מנטה היא חומר דוחה חרקים טבעי שיכול להדוף ביעילות נמלים וחרקים אחרים כמו יתושים.

כדי להרחיק נמלים מהצמחים שלך, הקף את האדמה בקליפת הדרים של לימונים או תפוזים. שמני הדרים, כולל תפוז ולימון, רעילים לנמלים ולא יפגעו בצמחים בגינה שלכם.

רססו את תמיסת הלימון מסביב לכניסה ומסביב לבית, או בכל מקום בו רואים נמלים. מערבבים כמה טיפות שמן קינמון עם מים ומפזרים עקבות נמלים מסביב לדלתות, חלונות וחריצים.

שפכו באיטיות כוס מים לכניסה לקן

המתינו מספר דקות, ולאחר מכן רססו כל נמלים על פני השטח עם ספריי תוצרת בית או על בסיס פירתרום. רססו את התערובת על אזורים שאליהם נכנסות נמלים או שמהן הן מתאספות. נסה להשתמש בתערובת של 1 עד 1 של חומץ ומים כדי לנקות משטחים קשים, כולל רצפות ומשטחים, בכל מקום שנמלים עלולות לשוטט. אתה יכול גם להשתמש בחומץ ומים כגורם מרתיע; רססו אותו סביב אדני החלונות, דלתות ומקומות אחרים שבהם נמלים יכולות להופיע.

השתמש בתרסיס של מי סבון

כדי להרוג נמלים פולשות עד שתמצא פתרונות קבועים יותר. יש לאחסן מוצרים במיכלים סגורים היטב. על ידי הסרת פחיות ריקות ובקבוקי סודה, כמו גם עטיפות ממתקים, תוכלו להיפטר מנמלת הבית. עמילן תירס, זמין בחנויות מכולת, יכול להיות דרך יעילה לחנוק נמלים רבות בבת אחת.

אתה יכול לרסס או לשפשף מיץ לימון

כדי להסיח את דעתם של נמלים, להסיר עקבות פרומונים ולהסוות את ריח האוכל. נמלים שחורות מומתות מיד לאחר הריסוס, אז אם ילדים צעירים ומזיקים נמצאים בקרבת מקום, פשוט נגב ונקה את האזור המטופל. פזרו חומצה בורית על קצה החדר הרדוף, ונמלים שחורות יזחלו וימותו. ייתכן שיהיה צורך לשלוט בנמלים הנושכות ליד הבית, מגרש המשחקים או הגינה שלך באמצעות התרסיסים המתוארים להלן. הצפה במים תעזור לשחרר את הנמלים מהעציץ. הכינו תרסיס המכיל 500 מ"ל מים, 60 מ"ל נפט, 60 מ"ל חומר ניקוי נוזלי ו-40 מ"ל שמן צמחי ונערו יחד.

כאשר קנה המידה עובר מכמה גבעות נמלים קטנות לפיתוח עירוני מלא, הגיע הזמן לחפש דרכים טבעיות להיפטר מהרוב המכריע כדי להגן על הצמחים שלנו.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

טכניקות וטיפים לסיכום מאמרים אקדמיים

סיכום מאמרים הוא מיומנות רבת ערך המאפשרת לקוראים לחלץ מידע רלוונטי מטקסטים ארוכים ביעילות. בין אם אתם סטודנטים שמכינים עבודה אקדמית, אנשי מקצוע שמתעדכנים במגמות