האם ניקוי פיח מנוע מנקה גם את השסתומים?

נקוי פיח במנוע

engine clean Nתמחה בטיפול קרבון קלינינג, בשימוש בשילוב עם מכונות ניקוי פיח מקצועיות , הוא דרך מהירה וחסכונית לניקוי יסודי ולהגן על כל DPF. במקום לנקות את המנוע כולו עם פחמן, אתה יכול לבחור בחומרי ניקוי DPF. ניקוי קבוע של ה-DPF, כמו גם שריפה אקטיבית של פיח בתוך המנוע, חשוב מאוד.

עליך לנקות אותו באופן קבוע

כדי למנוע נזק לטווח ארוך. במקרה זה, המנוע לא יתניע ויש להחליף את מסנן חלקיקי הדיזל. עם הזמן, הפחמן יחסום את מסנן החלקיקים ויגרום לבעיות שונות במנוע שלך. החום שנוצר יעזור לנקות את מסנן חלקיקי הדיזל, ובתנאים כאלה, בדרך כלל מופעל מחזור התחדשות של המכונית.

התחדשות פסיבית מתרחשת כאשר חום מצטבר במנוע

עד לנקודה שבה פיח או פחמן מתחברים עם חמצן ויוצרים פחמן דו חמצני מימן וחמצן עוזרים באופן פעיל להסיר עודפי פחמן ופיח מהמנוע. בתהליך הזרקת הגז למנוע יש לשחרר משקעי פחמן שחוסמים את המנוע ומביאים לביצועים גרועים שלו.

עם הזמן הצטברות זו עלולה להיות כה משמעותית

עד שהמנוע מתאוורר בצורה גרועה ויכול להינזק. זה משפיע על ביצועי הנהיגה של המכונית על ידי הגדלת פליטת הפחמן וצריכת יותר דלק. מכשירי בקרת פליטה כגון ממירים קטליטיים ומסנני חלקיקים ממזערים את כמות הפיח המשתחררת לאטמוספירה, אך חלק מהפיח עדיין מגיע לרכיבים בתוך המנוע ומערכת הפליטה.

לחלקים כגון שסתומי EGR

מסנני חלקיקים, סעפות יניקה או כניסה ומזרקים עלולים להיות בעיות חמורות עקב עודף פחמן או פיח. אם משקעי פחמן לא יוסרו, הרכב שלך עלול להיתקל בבעיות עם מסנני DPF, שסתומי EGR, מזרקי דלק, סעפת יניקה וביצועי מנוע טורבו, בין היתר. ניקוי שסתומי יניקה וניקוי הפחמן יכול למנוע זאת על ידי שמירה על חלקי מנוע נקיים כדי לשמור עליהם לפעול ביעילות.

אם יש לך הרבה בעיות בהפעלת המכוניות שלך בגלל פיח

טיפול ניקוי פיח למנוע הוא ההימור הטוב ביותר שלך. על ידי ביצוע זה באופן קבוע, אתה יכול להציל את המכונית שלך ותוכל לראות ביוב כאשר המכונית שלך משחררת את המנוע. מכיוון שרוב חנויות הרכב ישתמשו בשיטת פירוק או בשיטה כימית כדי לבצע ניקוי מנוע חזק ממצבורי פחמן.

ישנן חברות רבות כגון Engine Carbon Clean UK המציעות שירותי ניקוי מנוע DPF

חומרי ניקוי מסוימים נועדו לשמור על ה-DPF שלך נקי, אחרים נועדו להסיר משקעי פחמן. היכן שהזרימה מוגבלת מאוד, שירותי ניקוי EGR ו-DPF ייעודיים זמינים ממשפחת הפתרונות של engine clean לטיפול בבעיות אלו. מערכת engine clean מנקה גם מערכות מיחזור גזי פליטה (EGR) ומסנני חלקיקי דיזל (DPF), אם יש, בתנאי שיש זרימת אוויר מספקת.

עם הזמן, אפר יצטבר עד לנקודה שבה יהיה צורך להסיר ולנקות את המסנן פיזית. יש להסיר את היחידה לחלוטין מהמנוע כדי להבטיח שהמסנן נקי לחלוטין.

ניקוי פיח מנוע הכרחי כאשר מצטברים משקעים לאורך זמן החוסמים ומבלבלים את פנים המנוע

המסננים והחיישן. מכונת ניקוי פחמן חמצן-מימן יכולה להסיר לחלוטין משקעי פחמן מהמנוע. זה מדהים: חברת engine clean משתמשת במים מזוקקים כדי ליצור גז מימן, בניגוד לפתרונות ניקוי אחרים של מנוע המשתמשים בכימיקלים המבוססים על פחמן כדי להסיר משקעי פחמן מהחלק הפנימי של המנוע, מסננים וחיישנים.

מגוון השירותים שלהם והציגו מערכת מצוינת להסרת פחמימנים המספקת ניקוי מנוע מלא לכלי רכב שטופלו ב-engine clean. זה יכול להסיר לחלוטין משקעי פחמן במנוע ויש לו השפעה של הפחתת פליטות מוחלטת. יש לא רק חומרים מודרניים ומערכות בטיחות, אלא גם חידושים בשימוש בחומרי ניקוי פחמן HHO.

במיוחד, לניקוי הפחמן HHO יש שכבת הגנה פנימית להגנה על המנוע. דלק מיוחד זה עוזר ביעילות להמיס ולהסיר פחמן מרכיבי המנוע והמסננים. השתמש בתוספי דלק מובחרים כגון BG244 כדי לשמור על המנוע שלך נקי ויעיל.

הטיפול מאריך את חיי המנוע שלך על ידי הסרת משקעי פחמן מזיקים והפחתת פיח

ללא זיהום בארכובה פירושו שמן מנוע נקי יותר באופן ניכר לאורך כל מחזור התחזוקה. engine clean מטפלת בבעיה זו על ידי התקשרות עם משקעי פחמן ישנים ברמת שרשרת הפחמן והסרתם במהלך תהליך הבעירה, לא עם חומרי ניקוי שוחקים או ממסים.

הסיבה לכך

היא שפליטת ה-EGR ופליטות הארכובה אינן מנקות על ידי מטעני היניקה. הצטברות של עודף פחמן בתוך המנוע עלולה להשפיע לרעה על בעירת הדלק בתוך המנוע. פחמן מצטבר במנועי דיזל ובנזין מכיוון שהוא תוצר לוואי טבעי של צריכת דלק. מנועי דיזל סובלים אפילו יותר, שכן הדלק עצמו אינו נשרף בצורה נקייה.

ניקוי פיח במנוע

הוא פשוט שיטה שבה מוסיפים כימיקלים או דלקים שונים למנוע במכונות שונות כדי לנקות כל סוג של פחמן או פיח מחלקי מנוע. לפיכך, שיטת הניקוי דורשת בדרך כלל תוסף המקדם את שריפת הפחמן ומספיק חום להפעלת תהליך הבעירה. ברגע שרמת הפיח מגיעה לרמה מסוימת, המנוע מזריק דלק לזרם גז הפליטה, שעובר דרך זרז החמצון ומחמצן את הדלק ומשחרר חום.

מצב המנוע קריטי

נמצא כי לטמפרטורת נוזל הקירור, כמו גם ערך AFR (יחס אוויר/דלק), יש את ההשפעה הגדולה ביותר. כמובן, שחזור ביצועי המנוע הוא היתרון העיקרי של ניקוי פיח, אבל בואו נפרק אותו כדי שתוכל להבין מדוע תחזוקה זו היא קריטית עבור המכונית האירופית שלך. מומלץ עבור כל 25-30 אלף ק"מ כחלק מתחזוקה שוטפת של הרכב, engine clean, המתאים למנועי בנזין ודיזל כאחד, לא רק ישפר את ביצועי המנוע, אלא גם יפחית את צריכת השמן ויגדיל את יעילות המנוע. למרבה המזל, זה כבר לא המקרה, אבל ייתכן שמנועים עדיין זקוקים לניקוי פחמן, במיוחד (ובאופן אירוני) אלו המצוידים בחומרה מתקדמת לבקרת פליטה.

עם זאת

מערכות סינון אלו אינן נטולות בעיות ויכולות לגרום לנורות אזהרה של DPF, הפעלת מצב בטיחות מנוע, יעילות מופחתת/mpg וביצועי מנוע גרועים. engine clean ממליצים לבעלי דיזל להשתמש בתרכובות מיוחדות למערכות דלק מסילה משותפת בלחץ גבוה; כולל חומרי ניקוי חדישים המנקים את כל מערכת הדלק.

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי