בזול שיפוץ מקלחת

לאחר מכן תמצא עוד כמה טיפים מעשיים אם אתה מתכנן חדר אמבטיה מאפס ומחפש טיפים לתקציב. אז, המשך לקרוא בזמן שאנו מראים לך רעיונות שונים לשיפוץ חדר אמבטיה זול. להלן חמש דרכים לא יקרות לעדכן חדר אמבטיה קטן במחיר סביר. כדי להוזיל את עלויות שיפוץ האמבטיה, אתה יכול להכין רשימה של דברים שאתה רוצה לשנות.

במקום לקנות פריטים חדשים

אתה יכול לחסוך אפילו יותר כסף ולחדש את חדר האמבטיה שלך על ידי שימוש חוזר בתכונות הקיימות. אם יש לכם תקציב, תוכלו להחליף את ברזי האמבטיה הישנים, ברזי המקלחת, הכיורים והארונות בחדשים. עם זאת, עדכון פריטים אלה יכול לגרום לחדר האמבטיה שלך להיראות בהיר יותר, אלגנטי יותר ובמחיר סביר. קניית חדר אמבטיה חדש אולי לא בתקציב שלך, אבל תתפלאו כמה דברים נהדרים תוכלו למצוא בחדר אמבטיה ישן.

נכון לעכשיו

אחד הטרנדים הגדולים ביותר בחדרי אמבטיה הוא גם מה שבעלי מלאכה תקציביים יכולים לעשות בסטייל. התייחסו לעיצוב ולסגנון חדר האמבטיה שלכם באותו אופן שהייתם מתייחסים לסלון או לחדר השינה שלכם, זו אחת הדרכים המהירות ביותר להעניק לו מראה חדש ונועז. צביעה היא אחת הדרכים הקלות והזולות ביותר לרענן את הפנים ולהעניק לחדר האמבטיה מראה חדש לגמרי.

מכיוון שעובש וטחב גדלים בקלות בחדר אמבטיה

ומכיוון הלחות והטמפרטורה משתנות תכופות, כדאי להשקיע בצבעי גימור מט איכותיים. ניתן גם לחפות את התקרה בצבע מיוחד לאמבטיה המונע את גדילת העובש. אם זה במסגרת התקציב שלך, אתה יכול להחליף את רצפות האמבטיה שלך מעץ עם אריחים או דיקט. רעיון נוסף למהפך בחדר האמבטיה הוא לכסות משטחים מתקלפים או סדוקים בסרט מגע משיש מלאכותי דמוי נייר, כמו האפשרות הזו עם הדירוג הגבוה הזמינה ב-Etsy.

טיט ושפכטל הם זולים, אז זו דרך זולה מאוד לתת לחדר האמבטיה שלך מראה חדש. אם אין לכם הרבה כסף, צביעה מחדש תהיה הדרך הזולה ביותר וכנראה גם היעילה ביותר להעניק לחדר האמבטיה שלכם מראה חדש.

חדר האמבטיה שלכם עשוי להיות החדר הקטן ביותר בבית

אבל תצטרכו לצבוע לאט ובזהירות סביב החלון, האמבטיה או המקלחת, הכיור, המראה, השירותים, הכיריים החשמליות, פינות הקיר והרצפה. בהנחה שאתם משפצים באופן חלקי או מלא את חדר האמבטיה שלכם, זה המקום בו תתחילו להסיר את קיר הגבס ואת כל המתקנים שאתם מחליפים. שיפוץ חדר אמבטיה לבד זה לא כל כך קשה, אבל יש כמה צעדים שאתה יכול לנקוט כדי למנוע טעויות יקרות בשלב ההריסה. לאחר שהרסתם את חדר האמבטיה, הגיע הזמן להתקין צנרת חדשה.

אם אתה ממיר את האמבטיה שלך למקלחת במהלך שיפוץ חדר האמבטיה שלך

עיין במדריך זה כדי ללמוד כיצד להכין מקלחון משלך. לאחר שתצרפו את הקירות, תוכלו להתחיל לצבוע את חדר האמבטיה שלכם. שכבת צבע רעננה עושה דרך ארוכה בכל חדר, אבל במיוחד בחדר האמבטיה. גלה מבעוד מועד כדי לוודא שאריח האמבטיה החדש שלך תואם לצבע שאתה בוחר.

אם יש שני חדרי אמבטיה או יותר ואתם רוצים לשפץ אחד, אל תזרקו את החומרים שהוסרו. טיפ מס' 6 לשיפוץ מקלחת בתקציב נמוך – וודא שאתה לא מצופה ניקל או כהה.

בממוצע

אתה יכול להתחיל שיפוץ חדר אמבטיה במחיר נמוך של $2,500 ולעלות עד $23,000. לפי Angies List, העלות הכוללת הממוצעת של שיפוץ חדר אמבטיה היא בין 10,000 ל-15,000 דולר, כאשר עלויות העבודה מהוות לפחות 20% מהתקציב. לאחר חקירת הנושא, למדתי ששיפוץ חדר אמבטיה טיפוסי עולה $1,500 ומעלה בהתאם לגודל חדר האמבטיה שלך, החומרים שבהם אתה משתמש והאם אתה מבצע את רוב העבודה בעצמך או לא. שכרנו מישהו שיעשה מחדש את חדר האמבטיה שלנו לחלוטין, ועם עלות החומרים והעבודה, בסופו של דבר הוצאנו קצת פחות מ-5,000 דולר.

כפי שאמרתי למעלה

העלות של שיפוץ חדר אמבטיה קטן תלויה בגורמים רבים. למרות שהרבה פעמים אנשים מאמינים ששיפוץ חדר אמבטיה יעלה הון תועפות, זה לא המצב. שיפוץ חדרי אמבטיה לא חייב להיות יקר, בבחירה נכונה תוכלו לשפץ חלל שלם, גם אם אתם בתקציב מצומצם.

כמובן

עם הרעיון הזה, אתה יכול לקבל שיפוץ אמבטיה נוח של $1,000. קניית אריחים לאמבטיה והעסקת קבלן אריחים יכולים להגדיל את תקציב השיפוץ שלכם. לאלו המחפשים לשפץ חדר אמבטיה בתקציב של פחות מ-2,000 דולר, יהיה זול יותר להשתמש במארזי מקלחת מוכנים ולא במקלחת אריחים באתר. אפשרויות כמו ויניל או למינציה זולות יותר מאבן או אריחים, כך שהן חומר נהדר למי שמחפש לעדכן את רצפות האמבטיה והקירות שלהם בתקציב נמוך.
למידע נוסף בנושא של בזול שיפוץ מקלחת מומלץ לבדוק ב- shipootz.co.il

משטח אריחי קרמיקה יכול להיות ייחודי ומושך את העין עבור חדר האמבטיה שלך

החלפה והחלפה של רצפת האמבטיה היא דרך מצוינת לשפץ את חדר האמבטיה, אך לא תמיד קל להסיר ריצוף קיים בגלל אילוצי זמן ותקציב. בעוד ששיפוץ חדר אמבטיה עשוי לכלול שינויים קלים בעיצוב חדר האמבטיה או אפילו לגרום להחלפה או הסרה של מבנים כגון מתלי מגבות וארונות, שיפוץ חדר אמבטיה פירושו עיצוב מחדש או עיצוב מחדש של כל מבנה כדי להעניק לו מראה חדש.

אבל כמה שינויים חכמים יכולים להוסיף קצת רוח לחדר אמבטיה מיושן מבלי לדרוש תקציב שיפוץ מלא

בין אם אתה משפץ חדר אמבטיה גדול או קטן. למרבה המזל, ישנם למעלה מ-30 רעיונות לשיפוץ חדר אמבטיה בתקציב שיגרמו לחלל שלכם להיראות נהדר ללא עלות נוספת. רוב הרעיונות הללו פשוטים וניתנים ליישום על ידי כל אחד במקום להסתמך על שירותיו של איש מקצוע. ריכזנו רשימה של ידע בתקציב השירותים, חלק מהרעיונות עולים פחות מ-50 PS, חלקם פחות מ-100 PS וחלקם פחות מ-500 PS.

ידיעת היסודות של צנרת אמבטיה יכולה גם לעזור לך לעשות את הבחירה הנכונה עבור התקציב שלך

אבל לפני שתתחיל למדוד את המקלחת החיצונית שלך, אתה צריך לקחת את הזמן לתכנן את שיפוץ חדר האמבטיה שלך צעד אחר צעד כדי שתדע בדיוק למה אתה נכנס. ב-Bath Planet, המומחים שלנו משתמשים בתהליך מצוין כדי להעריך את חדר האמבטיה שלך, לקחת מידות ולעצב עבורך אמבטיה, מקלחת או מסגרת חדשה. בעזרת מידות משלך, מערכת האמבטיה החדשה נועדה ליצור מראה חדש לגמרי שיתאים לחזון חדר האמבטיה שלך.

הפעולה הפשוטה של החלפת ברזים לאמבטיה יכולה לגרום לחדר רחצה להיראות נקי ורענן יותר

והיא טובה במיוחד לשיפוץ מקלחת. פריטים אלה עשויים להיראות מינוריים, אך עדכון שלהם יכול לעשות הבדל גדול במראה חדר האמבטיה שלך. כפי שניתן לראות מהתקציב שלי, עדכון תכשיטי אמבטיה לא אומר בהכרח החלפה וקנייה של אחד חדש.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

החזרי מס לשכירים – שאלות ותשובות

במידה ואתם חושבים שגם השנה יצא לכם לשלם יותר מדי מס הכנסה, הכתבה שלנו היא בדיוק בשבילכם. הכתבה בשיתוף עם חברה המספקת שירותים בתחום הפיננסי