בחירת
משרד שיווק דיגיטלי
שיווק
דיגיטלי
בעלי
עסקים, קטנים וגדולים, משקיעים חלק נכבד מהתקציב שלהם בפרסום ובשיווק. בעבר תחום
השיווק והפרסום התמקד בפרסום המסורתי כמו לדוגמה פרסום על שלטי חוצות ופרסומות
ויזואליות ופרסומים בעיתונות המודפסת, בטלוויזיה בקולנוע וברדיו. בשנים האחרונות
עם פריצת הטכנולוגיה לחיינו, תחום זה עבר שינוי מהותי והפך להיות אינטראקטיבי,
מודרני ומאופיין באופציה של שיווק דיגיטלי. העולם כולו פרוש, חשוף וזמין לכל אחד
מאיתנו בכל רגע נתון בו אנו משתמשים במכשירים הדיגיטליים האישיים או הציבוריים.
שיווק
דיגיטלי משמעו מיתוג, שיווק, פרסום וקידום המוצר שלנו על ידי שימוש בכלים
הדיגיטליים השונים וכל זאת לשם הגעה מדויקת יותר לקהלים הרלוונטיים לעסק שבבעלותנו
ולמוצרים אותם נרצה לקדם. כאשר מדברים על שיווק דיגיטלי מתייחסים לפלטפורמות
הדיגיטליות השונות הכוללות גם רשתות חברתיות כגון פייסבוק, אינסטגרם, גוגל, יוטיוב
ועוד ומשרד בונובו מנהל
זאת עבור לקוחותיו הרבים.
למה
כדאי לבחור בשיווק דיגיטלי?
כאשר
יודעים כיצד להשתמש נכון ויעיל בכל הכלים הדיגיטליים הקיימים כיום, אנו יכולים
להגיע למאגר לקוחות פוטנציאליים גדול בהרבה ממה שהורגלנו אליו. מבחינת עלות, חשוב
לדעת כי כדי להרחיב את הפעילות הדיגיטלית שלכם לא נדרשת השקעה תקציבית רבה מדי. אם
בעבר היה מדובר בהפקות ענק הדורשות תקציבים גדולים, כיום אפשר להפיק פרסום יעיל
ביותר בעלות נמוכה, יחסית.
בעלי עסק
רבים מבינים כי עליהם לבחור משרד פרסום דיגיטלי אך לא תמיד יודעים כיצד לבחור את
המשרד המתאים לעסק שלהם.
כיצד
לבחור חברת שיווק דיגיטלי?
●
ראשית
יש להבין מול מי תעבדו, מי איש הקשר שלכם במשרד. חשוב שיהיה איש קשר מרכזי עימו
תתבצע רוב התקשורת במהלך העבודה. איש קשר שעימו תחושו שאתם נמצאים בידיים טובות
ומקצועיות. חשוב שתהיה בינכם תקשורת טובה, פתוחה ויעילה.
●
חדשנות
ועדכנות – בדקו שמשרד שיווק דיגיטלי שבחרתם מודע וחשוף לכל המדיות האפשריות ומכיר
את ההיבטים והטרנדים הכי חדשים בשוק. כמו כן חשוב שתעשה התאמה מושלמת באמצעות
אסטרטגיה שיווקית בין המוצר שלכם לבין הלקוחות הפוטנציאליים ועל כן הפעולות
האפקטיביות של המשרד הן בעלות משמעות עצומה לכל עסק זאת תוך שימוש בתוכנות
מתקדמות, קידום אורגני, קידום ממומן וכל צורך אחר.
●
בניית
אסטרטגיית שיווק – משרד שיווק דיגיטלי מעולה דע לקרוא ולנתח את העסק שלכם, להבין
את הייחודיות שלו ולבנות אסטרטגיה שיווקית ייחודית לכם. התוכנית האסטרטגית תוצג
בפניכם בצורה מפורטת ותכלול מידע מדויק על צורת ההתנהלות המוצעת. תוך יישום
תוכניות עבודה חדשות.
●
מקצועיות
– חשוב שמשרד השיווק יתפוס את הדבר המייחד את המוצר שלכם ויביא אותו לידי ביטוי
מבחינת נראות הפרסום דהיינו נראות ויזואלית וגראפית באמצעי הפרסום האפקטיביים
ביותר כמו גוגל והרשתות החברתיות המובילות תוך שימוש באמצעים וויזואליים מסקרנים.
●
שקיפות
– חשוב שתבינו לאן זורם הכסף שלכם, לאילו מדיות נותב התקציב שלכם בכל זמן נתון
ומהן התוצאות בכל מסלול.
●
אמינות
– חשוב לבחור חברת שיווק דיגיטלי בעלת ניסיון ותוצאות מוכחות, אשר קיבלתם עליה
המלצה מקולגות לאור העבודה יוצאת הדופן שלה שמובילה לתוצאות.